محققان اصفهانی موفق به ساخت گیت بومی شدند

محققان اصفهانی موفق به ساخت گیت بومی شدند

به گزارش لیمو بلاگ ایسنا/اصفهان محققان یك شركت دانش بنیان اصفهانی موفق به طراحی و ساخت گیت تمام ایرانی شدند كه به راحتی چهار نفر به صورت همزمان می توانند از آن عبور كنند.



مدیر فروش یك شركت دانش بنیان مستقر در شهرك علمی تحقیقاتی اصفهان در گفت­ وگو با ایسنا، اظهار نمود: كنترل تردد و مدیریت اطلاعات پرسنلی همواره یكی از دغدغه های مجموعه های اداری، صنعتی، آموزشی و… است و در جهت این نیاز تكنولوژی های مختلفی پا به عرصه نهاده اند.

ابراهیمیان اظهار داشت: كنترل تردد به شكل سنتی اش (سخت افزاری) تنها یك پاسخ عملی برای تعدادی معدود از درها است، چونكه پیچیدگی نصب و سیم كشی زیاد و تو در توی آن باعث افزایش هزینه اجتناب پذیر می شود و بعنوان یك راه كار جایگزین، سازمان ها خواهان سیستمی هستند كه بتواند تا حد امكان درهای زیادی را تحت پوشش قرار دهد.

وی اضافه كرد: گیت كنترل تردد كاملا بومی است و به صورت شاخه ای و تمام استیل طراحی شده است. این محصول، ازموتورهای الكتریكی استفاده نمی­كند و مكانیكی است. ریدر آن مایفر است كه البته قابل تعویض و ارتقاء هم است. در این گیت ورودی از اثر انگشت و كارت برای تردد استفاده می شود.

ابراهیمیان با اشاره به اینكه شكل ظاهری نمونه اولیه هنگام تولید حالت كارگاهی داشت، خاطرنشان كرد: محصول اولیه بسیار بزرگ بود، اما ظرفیت عبور چهار نفر را داشت.

مدیرفروش شركت دانش بنیان كامپیوتر امین اظهار نمود: این محصول برای شركت­ها و اماكنی مانند ادارات، محیط ورزشی، استخر­ها و... كه با تردد زیاد افراد ارتباط دارند، مناسب می باشد.

وی افزود: محصول دوم این شركت ساعت حضور و غیاب "نیما" كه نمونه اولیه آن لمسی است و با ثبت اثر انگشت و یا كارت كار می كند. این محصول برای ضبط اطلاعات از خروجی شبكه و رم استفاده می­كند.

ابراهیمیان اظهار داشت: سومین "اكسس كنترل تحت شبكه" است كه از آن برای كنترل ورود و خروج از در­های ادارات یا اماكن به وسیله كارت استفاده می ­شود.




1398/09/04
23:06:44
5.0 / 5
4506
تگهای خبر: تكنولوژی , تولید , دانش بنیان , سازمان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴