مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی:

اطلاعات ۱۰ هزار تجهیز آزمایشگاهی كشور منتشر گردید

اطلاعات ۱۰ هزار تجهیز آزمایشگاهی كشور منتشر گردید

به گزارش لیمو بلاگ مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: اطلاعات بیشتر از ۱۰ هزار تجهیز آزمایشگاهی مستقر در ۶۰ شهر از ۳۱ استان كشور در پایگاه اینترنتی شبكه آزمایشگاهی منتشر گردید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، رضا اسدی‎فرد با اشاره به وجود اطلاعات آزمایشگاه ها و تجهیزات بر روی پایگاه اینترنتی شبكه، خاطرنشان كرد: اطلاعات ۴۶۲ آزمایشگاه و بیشتر از ۱۰ هزار تجهیز آزمایشگاهی مستقر در كشور روی سایت شبكه قرار گرفت تا در اختیار پژوهشگران و صنایع قرار گیرد.
وی اضافه كرد: این اطلاعات در زمینه معرفی توانمندی ها و قابلیت های مراكز عضو شبكه و نوع تجهیزات موجود در كشور است. صنایع و پژوهشگران می توانند با رجوع به سایت شبكه، به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.
به گفته اسدی فرد، پایگاه اینترنتی شبكه آزمایشگاهی بعنوان مرجع اطلاعات توانمندی آزمایشگاهی كشور است و خدمات آنها در دسترش كاربران قرار دارد.
مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان كرد: استفاده بهینه از سرمایه های ملی در حوزه زیرساخت آزمایشگاهی و تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی همچون وظایف شبكه است.



1397/11/06
00:02:06
5.0 / 5
4802
تگهای خبر: پژوهش , خدمات , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵