پازل های ۳بعدی برای آشنا کردن نوجوانان و جوانان با هویت ملی و فرهنگی

پازل های ۳بعدی برای آشنا کردن نوجوانان و جوانان با هویت ملی و فرهنگی

لیمو بلاگ: یک شرکت خلاق توانسته محصولات فرهنگی و آموزشی هدف داری را برمبنای فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی طراحی و تولید نماید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، مصطفی اخوان، مدیرعامل این شرکت خلاق با اعلان اینکه ایده اصلی ایجاد این خانه خلاق، تولید محصولاتی برای تقویت هویت ملی و فرهنگی کودکان و نوجوانان بوده است، اظهار داشت: ما بمنظور طراحی و تولید محصولات فرهنگی و هنری با حمایت و راهبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شروع به کار کردیم و زمینه فعالیت ما طراحی و تولید پازل های سه بعدی اماکن تاریخی، باغ موزه‌ ای مینیاتوری و المان های شهری فعال است.
وی هدف این شرکت را تقویت هویت ملی و فرهنگی کودکان و نوجوانان، افزایش آشنایی ایرانیان و توریستهای خارجی با نمادهای فرهنگ و تمدن ایران دانست و تصریح کرد: بناهای تاریخی بخش مهمی از نمادهای فرهنگ و تمدن هر کشور شمرده می شود بدین جهت پازل سه بعدی بناهای تاریخی ایرانی اسلامی برمبنای نقشه برداری مهندسی و رعایت مقیاس از محصولات خروجی ما بشمار می رود.
اخوان افزود: برای طراحی و تولید پازل های سه بعدی مراحل زیادی ازجمله نقشه برداری مهندسی از اماکن تاریخی، ترسیم نقشه ها و طراحی مدل سه بعدی با عکس برداری دقیق از بافت و تخصیص آنها به مدل انجام شده است.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیرعامل این شرکت خلاق با اشاره به این که تا حالا طراحی پازل سه بعدی بیش از ۵۰ بنای تاریخی ایرانی توسط این مجموعه انجام شده، اظهار داشت: همین طور محصولات دیگری مانند کتاب و بازی رومیزی هم طراحی و انتشار یافته است. هم اکنون بطور مستقیم برای ۱۲ نفر ایجاد اشتغال مستقیم و برای بیش از ۲۰ نفر اشتغال غیرمستقیم به وجود آورده است.
وی توسعه کمی و کیفی محصولات، طراحی و تولید سازه های فلزی اماکن تاریخی بعنوان المان های شهری، طراحی و تولید باغ موزه های مینیاتوری کوچک از اماکن تاریخی و راه اندازی پارک مینیاتوری اماکن تاریخی ایرانی را از برنامه های پیش روی این شرکت عنوان نمود.




منبع:

1401/03/24
21:01:05
5.0 / 5
493
تگهای خبر: تولید , شركت , فناوری , محصولات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲