خط تولید مركز ملی فناوری خلأ ایران در قم راه اندازی شد

خط تولید مركز ملی فناوری خلأ ایران در قم راه اندازی شد

به گزارش لیمو بلاگ به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای خط تولید مركز ملی فناوری خلاء ایران در مجتمع شهید علی محمدی استان قم توسط رئیس جمهور راه اندازی شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دكتر بهرام سرمست استاندار قم در مراسم افتتاح همزمان ۶ طرح صنعت هسته ای كشور كه بمناسبت روز ملی فناوری هسته ای و بصورت ویدیو كنفرانس توسط رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن تبریك روز ملی فناوری هسته ای، با اشاره به اهمیت توسعه فناوری های هسته در كشور اظهار داشت: افتتاح مركز ملی فناوری خلاء ایران در مجتمع هسته ای شهید علیمحمدی گام بزرگی در ارتقا این صنعت به حساب می آید.
استاندار قم افزود: این مركز كه در فضایی با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع راه اندازی شده است شامل آزمایشگاه های كالیبراسیون و پوشش دهی تحت خلاء می باشد و در فرایند های هسته ای كاربرد های مهمی دارد.
وی با تاكید بر نقش شركت های دانش بنیان و نخبگان در این صنعت افزود: رویكرد دولت استفاده از فناوری های بومی و استعداد های داخلی و جوانان مستعد در كشور است كه زیربنای خیلی از پیشرفت های علمی و فناوری می باشد و در حوزه فناوری هسته ای این پیشرفت ها كاملا محسوس است.
لازم به ذكر است در این مراسم كه به طور همزمان ۶ طرح حوزه فناوری هسته ای در كشور افتتاح شد، استاندار قم با دستور رئیس جمهور مركز ملی فناوری خلأ ایران را افتتاح و از مراحل كار و كاربرد های آن بازدید كرد.




1398/01/21
15:00:13
5.0 / 5
4731
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳