با پیاده سازی پلتفرمی محقق شد

طراحی و ساخت قطعات صنعتی از راه ثبت آنلاین سفارش

طراحی و ساخت قطعات صنعتی از راه ثبت آنلاین سفارش

به گزارش لیمو بلاگ، یکی از شرکتهای دانش بنیان عرضه دهنده خدمات با راه اندازی پلتفرمی مبادرت به طراحی و ساخت قطعات صنعتی کرده است.


غزاله بهزادپور، مدیر مارکتینگ یکی از شرکتهای دانش بنیان در گفتگو با ایسنا، تولید قطعات صنعتی را از زمینه های تحقیقاتی این شرکت نام برد و اظهار داشت: دستگاههای مختلفی چون اکسیژن سازها، دستگاههای جراحی سر و غیره احتیاج به یکسری قطعات صنعتی دارند که این شرکت مبادرت به طراحی و ساخت این قطعات بر پایه آلومینیوم، برنج، استیل و غیره کرده است.
وی افزود: برای این منظور پلت فرم آنلاینی را پیاده سازی کردیم که مشتریان بدون خروج از محل کار، از راه این پلت فرم می توانند فایل سه بعدی قطعات مورد نیاز خویش را بارگذاری و ثبت سفارش کنند.
بهزادپور تصریح کرد: در صورتیکه مشتریان نمونه قطعات مورد نظر خویش را نداشته باشند، ما بر مبنای خصوصیت های مد نظر آنها، مبادرت به طراحی قطعه خواهیم کرد. قطعات سفارش شده در کوتاهترین زمان ممکن طراحی، ساخته و عرضه می شوند.
مدیر مارکتینگ این شرکت مزیت اصلی این شرکت را دارا بودن یک مجموعه کارگاهی دانست و خاطرنشان کرد: از این طریق بسته به خصوصیت قطعه، ما بهترین قطعه سازان را شناسایی می نماییم و ساخت قطعات را به آنها سفارش می دهیم.




منبع:

1402/03/21
09:45:34
5.0 / 5
321
تگهای خبر: آنلاین , تولید , خدمات , دانش بنیان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴