راه اندازی مرکز رشد صنایع فرهنگی در پارک علم و فناوری خوزستان

راه اندازی مرکز رشد صنایع فرهنگی در پارک علم و فناوری خوزستان

لیمو بلاگ: خوزستان معاون پشتیبانی و توسعه پارک علم و فناوری خوزستان از راه اندازی مرکز رشد صنایع فرهنگی و نرم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آگاهی داد.



دکتر مرتضی بختیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: این مرکز در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک راه اندازی، راهبری و پشتیبانی "مرکز رشد صنایع فرهنگی و نرم پارک علم و فناوری خوزستان" و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی در محلی به وسعت یک هزار متر مربع در خانه هنرمندان در اهواز راه اندازی خواهد شد.

وی با اعلان اینکه با راه اندازی این مرکز، خلاء نیازهای فناورانه در عرصه فرهنگی در استان خوزستان برطرف خواهد شد، افزود: در عرصه فرهنگی در استان خوزستان این خلاء احساس می شد و با راه اندازی این مرکز امیدواریم بتوانیم به جذب و پشتیبانی از فناوران و صاحبان ایده در این زمینه بپردازیم.

معاون پشتیبانی و توسعه پارک علم و فناوری خوزستان اظهار داشت: فعالیت این مرکز در چهار حوزه شامل هنرهای قرآنی، طراحی مد و پوشش اسلامی، تولید محتوا و گرافیک و انیمیشن خواهد بود و در این زمینه ها به زودی آماده پذیرش صاحبان ایده و فناوران هستیم.

بختیاری اظهار داشت: شرکت های زیادی در پارک علم و فناوری خوزستان درحال فعالیت هستند که از زمان تاسیس پارک در استان تا حالا توانسته اند تاثیر به سزایی در رفع نیازهای استان خوزستان در عرصه های مختلف خصوصاً صنایع داشته باشند و به رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اکوسیستم نوآوری استان نیز کمک زیادی شده است.





منبع:

1402/04/13
13:18:00
5.0 / 5
290
تگهای خبر: تولید , سیستم , شركت , صنایع
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱