امکان تامین آب آشامیدنی سالم برای زوار اربعین با محصول تولیدی یک شرکت دانش بنیان

امکان تامین آب آشامیدنی سالم برای زوار اربعین با محصول تولیدی یک شرکت دانش بنیان

به گزارش لیمو بلاگ، با عنایت به امکان بروز برخی آلودگی ها در آب های آشامیدنی در مراسم اربعین، یکی از شرکتهای دانش بنیان به منظور حذف آسان و سریع این آلودگی، قرص های جوشان تصفیه آب را عرضه نمود که بدون ایجاد طعم و مزه، کلیه آلودگی آب را از بین می برد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، قرص گندزدا و ضدعفونی آب شرب، سریع ترین راه ضدعفونی آب شرب است که از طرف یکی از شرکت های دانش بنیان به تولید رسیده است. این قرص حتی در آب های سخت قدرت اثر خودرا حفظ نموده و میکروب ها، انگل ها و ویروس ها را سریع از بین می برد بدون آنکه Ph آب را تغییر دهد. این قرص طعم و مزه ایجاد نمی کند و حمل و نقل آن آسان و بی خطر است.
قرص جوشان ضدعفونی کننده آب شرب تولید شده در این شرکت قادر به حذف باکتری های گرم منفی و گرم مثبت همچون اشرشیاکلی، استرپتوکوکوس فکالیس، استرپتوکوکوس سوبرینوس، سالمونلا، مزوفیل های هوازی، قارچ ها، کپک مخمرها، جلبک ها، اسپورها و میکروارگانیسم های حصبه، وبا، اسهال خونی و ویروس عامل هپاتیت است.
«ساینا قصابی» کارشناس فروش این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با ایسنا، محصول تولید شده در این شرکت را قرص های ضدعفونی آب شرب عنوان نمود و افزود: این قرص ها برای ضد عفونی سازی آب هایی در حجم های یک لیتر، ۱۰ لیتر و ۵۰۰ لیتر است.
قصابی، با تأکید بر این که این قرص ها کلیه آلودگی های باکتریایی و انگلی موجود در آب را از بین می برد، اظهار داشت: این قرص قابلیت حذف کلیه میکروارگانیزم ها را از آب دارد و قادر به حذف ۹۹.۹۹ درصد آلودگی های آب را دارد.
این محقق اشاره کرد: بعد از وارد کردن این قرص در داخل محفظه آب، پس از ۳۰ دقیقه، آب قابل شرب عاری از آلودگی را ارائه می دهد. این قرص ها برای حذف آلودگی آب ها در حجم های یک، ۱۰ و ۵۰۰ لیتری تولید شده است.
وی اشاره کرد: این قرص بدون ایجاد رنگ و طعم و بو و اثرات جانبی قادر به تصفیه آب است و برای مصارف خانگی و کمپینگ و همین طور جهت استفاده جهت زوار پیاده روی اربعین کاربرد دارد.



1402/06/02
20:36:57
5.0 / 5
247
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , شركت , فروش
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱