اسنپ:

همچنان از گزینه عجله دارم دفاع می کنیم

همچنان از گزینه عجله دارم دفاع می کنیم

به گزارش لیمو بلاگ، اسنپ با وجود داشتن استدلال های حقوقی و تجاری در دفاع از گزینه عجله دارم، بنابر دستور مقامات ذی صلاح، این خدمت را از اپلیکیشن خود حذف نمود.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، گاهی در ساعات اوج ترافیک، کم بودن تعداد کاربران راننده و بالا بودن تعداد درخواست های سفر در یک محدوده باعث طولانی شدن زمان پذیرش درخواست سفر می شود. گزینه «عجله دارم» راهکاری است که کاربران مسافر از راه آن می توانند شانس پذیرفته شدن درخواستشان را بالا برند و زودتر به مقصد برسند. با انتخاب این گزینه، قیمت جدیدی برای سفر محاسبه می شود که بر مبنای الگوریتم های تنظیم شده توسط واحد تجاری اسنپ تعیین شده است.
درخواست سفرهایی که با گزینه «عجله دارم» در اپلیکیشن ثبت می شوند، بدون هیچ مشخصه متمایزی برای کاربران راننده ارسال می شود. تنها خصوصیت این درخواست ها قیمت بالاتر سفر است که انگیزه بیشتری برای کاربران راننده بوجود می آورد و باعث می شود درخواست سفر زودتر پذیرفته شود. قابل ذکر است که بعد از محاسبه قیمت جدید، کاربر مسافر امکان انتخاب تأیید جست وجو بر مبنای قیمت جدید یا ادامه جست وجو با همان قیمت قبل را دارد.
گزینه «عجله دارم» با عنایت به نیاز و درخواست کاربران بوجود آمد تا کاربر مسافر در صورت تمایل در ازای پرداخت اضافه، درخواست خویش را سریع تر به سفر تبدیل کند. عنوان گران فروشی تعریف قانونی دارد؛ باور ما بر اینست که با تشکیل شناخت و آگاهی کامل از ماهیت این گزینه دیگر چنین نسبتی به آن داده نخواهد شد. درصد خیلی کمی از سفرهای اسنپ با گزینه «عجله دارم» صورت می گیرد. از طرفی، کاربر راننده متوجه نمی شود که کاربر مسافر گزینه «عجله دارم» را برگزیده است. در واقع کاربر مسافر با انتخاب گزینه «عجله دارم» زمان پذیرش درخواست سفر خویش را مدیریت می کند.
علیرغم حذف «عجله دارم»، به واسطه کاربردی بودن و نفع این گزینه برای هر دو گروه کاربران، همچنان از راه مذاکرات، جلسات و گفت وگوها به دنبال اثبات کارکرد این گزینه به دستگاههای مربوطه هستیم.

1402/12/19
13:17:22
5.0 / 5
201
تگهای خبر: سفر , فروش
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳