معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد:

اساتید برای ارتقای كمی و كیفی نشریات علمی تلاش كنند

اساتید برای ارتقای كمی و كیفی نشریات علمی تلاش كنند

به گزارش لیمو بلاگ معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی اشاره كرد: مجلات و نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید از نظر كمی و كیفی ارتقا پیدا كنند و اعضای هیات علمی باید برای تحقق این هدف تلاش كنند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دكتر عبدالحسین خسروپناه در جلسه هم اندیشی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اینكه مجلات و نشریات علمی این دانشگاه باید از نظر كمی و كیفی بتوانند به نقطه مطلوبی برسند، اظهار داشت: دراین زمینه اساتید و اعضای هیات علمی باید حضور جدی داشته و برای تحقق این هدف تلاش كنند.
وی با اشاره به اینكه رسالت معاونان پژوهشی در واحدهای دانشگاهی، پژوهش گرایی است، اظهار داشت: در واحدهای دانشگاهی نباید با دیدگاه های مادی گرایانه دراین زمینه رفتار كرد. معاونان پژوهش واحدها باید با هیات های اندیشه ورز استانها ارتباط و مشاركت داشته باشند، چونكه سبب شكوفایی ظرفیت مجلات حوزه علوم انسانی و هنر می شود.
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینكه نگاه پژوهش محورانه لازمه عبور دانشگاه ها از نسل اول است، اظهار داشت: اگر استاد با نگاه مادی وارد عرصه پژوهش شود نمی تواند اثرگذاری در این عرصه داشته باشد، بلكه دراین زمینه نگاه محتوایی و معنوی كلید حل چالش های پژوهشی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دكتر خسرو پناه با اشاره به جلسات استانی حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: تابحال 24 جلسه استانی دراین زمینه برگزار شده و خوشبختانه روند رو به رشدی در این عرصه در دانشگاه حاكم است.
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی درانتها اشاره كرد: پرونده ارتقای رتبه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی كه در شرف ارتقا به دانشیاری و استادی هستند باید با جدیت و اهتمام بیشتری پیگیری شود.




منبع:

1398/10/08
20:10:39
5.0 / 5
4867
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , رایانه , هنر
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲