یخچال های هوشمند جدید بزودی رونمایی می شوند

یخچال های هوشمند جدید بزودی رونمایی می شوند

لیمو بلاگ: شركت های ال جی و سامسونگ از رونمایی از تازه ترین یخچال های هوشمند خود در نمایشگاه سی ای اس 2020 آگاهی داده اند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از نیواطلس، یخچال های هوشمند ال جی و سامسونگ می توانند با بررسی لحظه به لحظه وضعیت مواد غذایی در حال نگهداری كیفیت آنها را با كیفیتی مناسب حفظ كنند.
ال جی یخچال های اینستا ویوی خودرا به روز و اعلام نموده از هوش مصنوعی برای مدیریت این یخچال ها استفاده می نماید تا بخش های مختلف آنها مانند محل نگهداری یخ ها، غذاهای مختلف، نوشیدنی ها و غیره به شیوه های مختلف و متناسب با وضعیت آن مواد غذایی سرد شوند.

یخچال های هوشمند با بررسی مواد غذایی موجود و علایق و سلایق افراد، خود بطور خودكار لیست های خریدی را تنظیم می كنند تا هیچ گاه دراین زمینه كمبودی به وجود نیاید و همیشه در یخچال مواد غذایی لازم موجود باشد. بعضی از این یخچال ها حتی می توانند سفارش خرید هم عرضه كنند.
مدل جدید یخچال اینستاویوی ال جی دارای نمایشگر ۲۲ اینچ برای نمایش محتوای خود بدون نیاز به باز كردن درب یخچال است. رابط كاربری این نمایشگر اتصال به اینترنت و جستجوی مواد غذایی، تنظیم لیست های خرید و غیره را بوسیله شبكه های وای فای ممكن می كند.
یخچال جدید فامیلی هاب سامسونگ هم مجهز به دوربین های هوش مصنوعی برای كنترل مواد غذایی درون خود و بررسی كیفیت آنهاست. برنامه ریزی برای تهیه لیست خرید بر اساس نیاز افراد، به اشتراك گذاری نظرات اعضای خانواده در مورد وعده های غذایی و تبادل نظر از این طریق بوسیله یك نمایشگر دیجیتال و امكان انتقال این اطلاعات به گوشیهای هوشمند همچون امكانات یخچال مذكور است.


منبع:

1398/10/14
13:25:20
5.0 / 5
5083
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴