تور كیش فروردین 99 و هتل داریوش

تور كیش فروردین 99 و هتل داریوش

لیمو بلاگ: هتل داریوش از هتل های تاپ می باشد كه دارای محوطه و ساختار بسیار جذاب بوده و بسیاری از مسافران به این دلیل این هتل را انتخاب می كنند.


هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل های مشهد و یکی از هتل های پنج ستاره مشهد می باشد. هتل پنج ستاره قصر طلایی که به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین هتل کشور شناخته می شود، توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی در حاشیه خیابان امام رضا با مسافت کوتاهی از حرم مطهری رضوی در سال 1386 پایه گذاری گردید و نهایتا در شهریور سال 1389افتتاح گردیده است. هتل قصر طلایی با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع و در بیست طبقه و زیربنای 70000 متر مربع در دو فاز، دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد.  فرقی نمیکند شما مسافر تور کیش فروردین هستید و یا مسافر تور مشهد فروردین در هر صورت انتخاب یک هتل مناسب نقش به سزایی در کیفیت سفر شما خواهد داشت .

 

تور کیش و تور مشهد - هتل قصر طلایی مشهد داراری چه نوع اتاق هایی می باشد؟

هتل قصر طلایی مشهد دارای 610واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل، با دکوراسیون متنوع که با تصویر دلنوازی از حرم ثامن الحجج (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم در طبقات مختلف هتل همراه می شود، خاطره ای وصف نشدنی را در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق نموده است. هتل قصر طلایی مشهد با توجه به شرایط و سلیقه میهمانان اتاق های مختلفی را در نظر گرفته است. اتاق های سینگل برای میهمانانی که یک نفر هستند در نظر گرفته شده که امکان پذیرایی دونفر را نیز دارد. در اتاق های دبل لاکچری دارای یک تخت دونفره یا دو تخت یک نفر در نظر گرفته شده است. اتاق های کانکت هتل قصر طلایی اتاق هایی هستد که با یک در با هم متصل هستند و برای میهمانانی که دو خانواده هستند و میخواهند رفت و آمد آسانی داشته باشند در نظر گرفته شده است. اتاق های پاناروما هتل قصر طلایی دارای یک تخت دونفره و یا دو تخت یک نفره می باشد. اماکانت ویژه این اتاق ها مشرف بودن پنجره ای اتاق به حرم مطهر رضوی می باشد . از دیگر اتاق های هتل قصر طلایی مشهد می توان اتاق های آتریوم را معرفی نمود که دارای یک تخت دونفر یا ود تخت یک نفره بوده واز این اتاق ها می توان آتریوم هتل را مشاهده کنند. اگر شما هم مسافر تور مشهد فروردین هستید بد نیست بدانید هتل قصر طلایی برای زوج های جوان اتاق های پرنسس سوئیت را در نظر گرفته است .این سوئیت یک تخت دو نفره دارد و فضای رمانتیک آن برای ساختن خاطرات زیبای ماه عسل انتخاب فوق العاده ای می باشد.

تور کیش و تور مشهد -  هتل قصر طلایی مشهد چه خدمات و امکاناتی به مسافران ارائه می دهند؟

خبر خووب برای مسافران تور مشهد فروردین 99 اینکه هتل قصر طلایی مشهد با رسیدن مسافرین به فرودگاه یا راه آهن به رسم میهمان نوازی مورد استقبال قرار داده و با خودروهای مجهز به هتل منتقل می شوند.مسافرانی که داری امکانات ویژه می باشند با خودروی بنز این مسیر را طی خواهند نمود.

مطالب مرتبط :

https://xn--pgboj2fl38c.net/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%86

هتل پنج ستاره قصر طلایی برای مسافرینی که با خودرو شخصی به مشهد سفر کرده اند پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته است که میهمانان می توانند از امکانات ولت وکارواش رایگان استفاده نمایند. برگزاری با شکوه ترین و مجلل ترین مجالس در هتل قصر طلایی سالن های زیبای هتل قصر طلایی محل مناسبی برای برگذاری مراسمی باشکوه و پذیرایی مجلل و به یاد ماندنی می باشد . شما می توانید کلیه مراسم خود از جمله عقد و عروسی، نامزدی، جشن تولد، ولیمه، افطاری، ضیافت های اداری و تجاری، را با کامل ترین منو ها، مناسب ترین قیمت ها،با حضور مجرب ترین کادر پذیرایی، زیباترین گل آرایی ها و اندیشه ای برتر در طراحی دکوراسیون، میهمانی خود را در مجلل ترین سالن های هتل قصر طلایی تجربه کنید. هتل قصر طلایی مشهد در کنار سفر زیارتی و تمام امکانت هتل مجموعه آبی و تفریحی بی نظیری در نظر گرفته تا میهمانان بتوانند نهایت لذت را از سفر خود ببرند ،که شامل: اسنخر آب گرم که به شما اجازه لذت بردن از شنا را در هر فصل و هوایی را می دهد. سالن بدنسازی سالن بدن سازی هتل قصر طلایی مجهز به جدید ترین و حرفه ای ترین تجهیزات بدن سازی می باشد. اتاق بازی های رایانه‌ای هتل پنج ستاره قصر طلایی انواع بازی‌ های رایانه‌ای مهیج و شادی آور برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ای بسیار نشاط آور را گرد هم آورده است.

 

1398/11/11
21:27:36
5.0 / 5
4978
تگهای خبر: رپورتاژ , خدمات , رایانه , سفر
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳