مدیركل امور فناوری وزارت نفت خبر داد

استقرار استارتاپ های برتر رویداد فناورانه صنعت نفت در پارك فناوری ری

استقرار استارتاپ های برتر رویداد فناورانه صنعت نفت در پارك فناوری ری

به گزارش لیمو بلاگ مدیركل امور فناوری وزارت نفت با بیان این كه ۵۷۰ شركت در رویداد شركت های دانش بنیان صنعت نفت ثبت نام كرده اند، اظهار داشت: استارتاپ هایی كه در این رویداد انتخاب می شوند، با استقرار در پارك فناوری ری، مورد حمایت وزارت نفت قرار می گیرند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، عرفان ریاحی امروز در گردهمایی شركت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت و عرضه نیازهای فناورانه اظهار نمود: ۵۷۰ شركت برای حضور در این رویداد و عرضه نیازهای فناورانه ثبت نام كرده اند كه ۲۱۵ شركت از راه داوری و مابقی با معرفی صندوق نوآوری و شكوفایی در این رویداد حضور یافته اند.
وی تصریح كرد: اهداف این رویداد شامل به هم رسانی و حل چالش تقاضا، شناسایی استارتاپ ها و توسعه فناوری در صنعت نفت می باشد.
ریاحی تصریح كرد: بعضی از استارتاپ های منتخب در این رویداد در پارك فناوری صنعت نفت واقع در ری مورد حمایت وزارت نفت قرار خواهند گرفت.
وی افزود: علاوه بر آن چالش های عرضه شده از چهار شركت زیر مجموعه نفت به تعداد ۸۹۱ چالش در این صنعت دریافت شده است كه در رویداد دو روزه گردهمایی شركت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت معرفی خواهند شد.
مدیر كل امور فناوری وزارت نفت خاطرنشان كرد: رویكرد جدید وزارت نفت نگاهی ساختارمند برای پشتیبانی از فعالیتهای دانش بنیان است.
وی با اشاره به راه اندازی پارك فناوری در صنعت نفت با بیان این كه این پارك در منطقه ری راه اندازی می شود، اظهار نمود: در این پارك مجموعه ای از اكوسیستم های دانشی و فناوری ایجاد می شود و وزارت نفت در شكل گیری این زنجیره نقش بسزائی دارد.
ریاحی همینطور تصریح كرد: شناسایی و ارزیابی شركت های دانش بنیان و استارتاپ ها و شفاف سازی تقاضا و به هم رسانی عرضه و تقاضای فناوری همچون اهداف برگزاری این گردهمایی به حساب می آید.



1398/11/27
14:49:01
5.0 / 5
3951
تگهای خبر: دانش بنیان , سیستم , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳