در ۲۲ لیگ؛

مسابقات بین المللی ربوكاپ آسیا و آقیانوسیه ۱۴ آذر برگزار می گردد

مسابقات بین المللی ربوكاپ آسیا و آقیانوسیه ۱۴ آذر برگزار می گردد

به گزارش لیمو بلاگ رئیس كمیته ملی ربوكاپ ایران از برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی ربوكاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از دانشگاه آزاد، مرتضی موسی خانی اظهار داشت: این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد قزوین و همكاری واحد برون مرزی امارات متحده عربی، واحد بین المللی كیش و سازمان مناطق آزاد كیش از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه سال جاری برگزار می گردد.
وی اضافه كرد: این مسابقات در ۲۲ لیگ شامل لیگ های امدادگر، انسان نما در سایزهای كودك، نوجوان و بزرگسال، ربات های فوتبالیست، ربات های استاندارد پلت فرم، ربات های خانگی، ربات های صنعتی، شبیه ساز امداد و نجات، شبیه ساز دوبعدی و سه بعدی، ربات های مجازی، نمایش دانش آموزی و بزرگسالان برگزار می گردد.
رئیس دانشگاه آزاد واحد قزوین تصریح كرد: نمایش های بزرگسالان و دانش آموزی با حضور دو هزار و ۵۰۰ شركت كننده در قالب ۲۲۰ تیم از ۱۴ كشور آسیایی و اقیانوسیه در محل نمایشگاه بین المللی كیش و واحد امارات برگزار می گردد.
موسی خانی افزود: تیم های برگزیده از بین ۸۰۰ تیم رباتیك از كشورهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه، استرالیا، ژاپن، چین، كره جنوبی، سنگاپور، مالزی، اندونزی، تایلند، تركیه، افغانستان و امارات برای حضور در این دوره از مسابقات انتخاب شده اند.
وی با اشاره به اینكه این مسابقات در دو رده دانش آموزی و بزرگسالان برگزار می شود، اظهار داشت: مسابقات دانش آموزی از ۱۴ تا ۱۸ آذر و و افتتاحیه رسمی و مسابقات بزرگسالان از ۱۶ آذر و همزمان با روز دانشجو شروع شده و تا ۱۸ آذر ادامه خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تصریح كرد: برگزاری سمپوزیوم بین المللی رباتیك و هوش مصنوعی یكی از برنامه های جانبی دومین دوره مسابقات بین المللی ربوكاپ آسیا و اقیانوسیه است كه با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه هوش مصنوعی و با سخنرانی پروفسور ایشی از متخصصان این حوزه و عرضه ۱۴ مقاله برجسته هوش رباتیك روز دوشنبه ۱۹ آذر برگزار می شود.
موسی خانی در انتها اظهار داشت: برگزاری «قلعه خلاقیت» با محوریت رباتیك، كار جدیدی است كه در این دوره از مسابقات با حضور بیشتر از ۶۰۰ دانش آموز از استان هرمزگان و جزیره كیش برگزار می گردد.

1397/09/11
15:55:00
5.0 / 5
5006
تگهای خبر: بین المللی , دانشگاه , شركت , نمایشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳