معرفی ایده های كسب و كار نوین در هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات

معرفی ایده های كسب و كار نوین در هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات

لیمو بلاگ: هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات كشور با هدف معرفی و شناساندن ایده های بكر و خلاق در كسب و كارهای نوین امروز در دانشگاه صنعتی شریف شروع به كار كرد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات كشور با هدف انتقال تجربه و ارائه دلیلهای موفقیت و شكست افراد سرشناس در این عرصه، ایجاد انگیزه جهت راه اندازی كسب و كارهای نوین و خلاقانه و بررسی چالش های پیش روی استارتاپ های موفق و نوپا از بامداد امروز پنجشنبه یكم اسفندماه سال جاری در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف شروع به كار كرد و تا عصر امروز به كار خود اختتام می دهد.
در این رویداد مدیران، افراد موفق و سرشناس حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خودرا در چارچوب سخنرانی های كوتاه با مخاطبان به اشتراك می گذارند و در بخش پایانی این برنامه نیز دو پنل تخصصی استارتاپ‎های موفق و نوپا همراه با كارگاه آموزشی برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شریف، این رویداد با همكاری دانشگاه صنعتی شریف، مركز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارك علم و فناوری این دانشگاه و با حمایت راهبردی سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی كامپیوتری كشور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات كشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری است.




منبع:

1398/12/02
13:39:39
5.0 / 5
3960
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , سازمان , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲