به روزرسانی سیری اپل برای تسهیل شناسایی كرونایی ها

به روزرسانی سیری اپل برای تسهیل شناسایی كرونایی ها

به گزارش لیمو بلاگ آن دسته از كاربران گوشی آیفون كه دوست دارند از مبتلا شدن یا عدم ابتلای خود به كرونا مطمئن شوند، می توانند از دستیار صوتی هوشمند اپل یعنی سیری استفاده كنند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از سی ان بی سی، اپل سیری را به روز كرده تا كاربران با پاسخ دادن به تعدادی سوال چند مرحله ای دریابند آیا به ویروس كرونا مبتلا هستند یا خیر.
برای آغاز، كاربران باید این سوال را از سیری بپرسند كه هی سیری، آیا من ویروس كرونا دارم؟ البته علاوه بر اپل، فیسبوك و گوگل هم عرضه خدماتی مشابه را از راه راه اندازی وب سایت و غیره شروع كرده اند.
به روزرسانی سیری برای تسریع شناسایی ویروس كرونا در روز شنبه انجام شده و با طرح سوالاتی مشخص می شود آیا افراد نشانه های این بیماری مانند تب، سرفه خشك، تنگی نفس و غیره را دارند یا خیر. سیری در نهایت به كاربرانی كه به نظر می آید به شدت به كرونا مبتلا هستند تاكید می كند كه با شماره ۹۱۱ تماس بگیرند.
اگر سیری چنین تشخیص دهد كه شدت ابتلای افراد به كرونا بالا نیست به آنها سفارش می كند در منزل بمانند و از تماس با دیگر افراد اجتناب كنند. ولی اگر شرایطشان بدتر شد با پزشك تماس بگیرند. همینطور لینك اپ استور اپل برای این افراد ارسال می شود تا اپلیكیشن های در رابطه با دریافت مشاوره كرونا، لیست مراكز درمانی و غیره را بارگذاری و نصب كنند. این خدمات تنها به كاربران آمریكایی عرضه می شود.

1399/01/05
13:17:50
5.0 / 5
4071
تگهای خبر: خدمات , سایت , مشاوره
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳