دسترسی به پیام های دایركت اینستاگرام در وب هم میسر شد

دسترسی به پیام های دایركت اینستاگرام در وب هم میسر شد

لیمو بلاگ: اینستاگرام به آن دسته از كاربران خود كه بوسیله وب به این شبكه اجتماعی مراجعه می كنند، امكان داد تا به پیام های خصوصی یا دایركت هایشان دسترسی داشته باشند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ورج، اینستاگرام روز جمعه اعلام نمود دسترسی به دایركت های كاربران را از وب هم ممكن می كند تا همه افراد در سراسر جهان علاوه بر گوشی بوسیله كامپیوتر های رومیزی هم به پیام های خصوصی دسترسی داشته باشند.
اینستاگرام از ژانویه گذشته ارائه این خدمات را بطور آزمایشی به طیف محدودی از كاربران آغاز نموده بود. اما حالا آنرا در دسترس همگان قرار داده است. از این طریق ارسال عكس، ویدئو و شكلك ها یا ای موجی های مختلف نیز امكان دارد.
بسیاری از كاربران اینستاگرام مانند گزارشگران، خبرنگاران، فعالان مشهور فضای مجازی و غیره از نسخه تحت وب اینستاگرام استفاده می نمایند و باتوجه به تایپ مطالب مفصل در دایركت از این تغییر تازه استقبال می كند. برای اینكه تایپ در دایركت اینستاگرام با صفحه كلید كامپیوتر های رومیزی بسیار راحت تر است. همین طور افراد مشهوری كه روزانه دایركت های زیادی دریافت می كنند از این طریق راحت تر می توانند پاسخگوی مخاطبان خود باشند.


منبع:

1399/01/23
20:17:32
5.0 / 5
3694
تگهای خبر: اینستاگرام , خدمات , كامپیوتر
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴