دستكش فضانوردی جدید رونمایی گردید

دستكش فضانوردی جدید رونمایی گردید

به گزارش لیمو بلاگ سازمان فضایی اروپا از طرح اولیه دستكش مخصوص فضانوردان رونمایی كرده كه به فضانورد اجازه می دهد پهپاد یا كاوشگر را كنترل كند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از نیواطلس، سازمان فضایی اروپا از طرح اولیه دستكش مخصوص لباس فضانوردان آینده رونمایی كرده است. این دستكش بخشی از پروژه ۲ ساله Pextex این سازمان است كه با هدف كشف مواد جدید برای تولید لباس فضانوردی انجام شد.
طرح اولیه این دستكش توسط شركت كامكس طراحی شده. حالا گجت های جدید به آن افزوده شده تا به فضانوردان كمك نماید فعالیتهای خویش را بهتر انجام دهند.
این طرح اولیه علاوه بر آنكه قابلیت های معمول یك دستكش فضانوردی را دارد، دارای ۳ گجت خارجی است كه روی انگشتان قرار می گیرند. یكی از این گجت ها قابلیت هایی را كنترل می كند كه به فضانورد اجازه می دهد با حركت دستانش كاوشگر یا پهپاد را از راه دور كنترل كند.
دومین گجت تعبیه شده در دستكش، یك لیزر است كه قابلیت هدف گیری دارد و گجت سوم نمایشگری است كه وضعیت لباس فضانوردی را نشان داده است.
به قول سازمان فضایی اروپا، برای تولید این دستكش از مواد اولیه ای استفاده شده كه در آینده به لباس های فضانوردی كمك می نماید خویش را ترمیم كنند و برای صرفه جویی، انرژی محیط را جمع آوری كنند.

1399/01/27
14:49:58
5.0 / 5
3166
تگهای خبر: تولید , سازمان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵