صادرات ایمپلنت های فك و صورت ایرانی به 4 كشور

صادرات ایمپلنت های فك و صورت ایرانی به 4 كشور

لیمو بلاگ: پژوهشگران یكی از شركت های دانش بنیان موفق به ساخت كاشتنی هایی گران ناحیه فك، صورت، جمجمه و ستون فقرات شدند و بگفته آنها این محصولات با برند ایرانی به چهار كشور صادر گردیده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، خسرو محمدلو، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان فعالیت این شرکت را در حوزه تعمیر انواع ابزارآلات اتاق عمل و دستگاه های تجهیزات پزشکی دانست و اظهار داشت: این شرکت توانسته به یکی از طراحان و سازندگان انواع ابزار آلات جراحی و دستگاه های پزشکی تبدیل گردد و از سال ۸۸ هم با بالا رفتن توانمندی های داخلی شرکت، مبادرت به تولید ایمپلنت های تیتانیومی فک و صورت و جمجمه کردیم.
محمدلو ساخت ایمپلنت های تیتانیومی فک و صورت و جمجمه را بوسیله انتقال فناوری روز دنیا از کشورهای سوئیس و آلمان دانست و افزود: سال ۹۵ در این شرکت دانش بنیان برمبنای نیاز جامعه به حوزه تولید کاشتنی های ارتوپدی و ستون فقرات ورود کردیم.
وی فاز دیگر کارهای این شرکت را ساخت ایمپلنت های سفارشی (Custom Made) برمبنای نیاز بیمار و به سفارش متخصصان دانست و تصریح کرد: با همکاری متخصصان جراحی مغز و اعصاب و فک و صورت و رادیولوژیست ها این پروژه را اجرایی کردیم.
بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت علمی، این محقق محصولات تولید شده را قابل رقابت با محصولات خارجی و با یک دوم قیمت نمونه اروپایی و آمریکایی دانست و اظهار نمود: این محصولات می تواند کشور را از واردات پلاک های استخوانی بی نیاز کند و ما توانستیم این محصولات را با برند ایرانی به کشور آلمان، عراق، افغانستان و ارمنستان صادر نماییم.




منبع:

1399/02/30
13:30:05
5.0 / 5
2988
تگهای خبر: پزشكی , تولید , دانش بنیان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴