رئیس انجمن ریاضی خبر داد

اعلام زمان برگزاری كنفرانس ریاضی ایران

اعلام زمان برگزاری كنفرانس ریاضی ایران

رئیس انجمن ریاضی با بیان این كه پنجاه ویكمین كنفرانس ریاضی ایران كه قرار بود در شهریور ماه اجرا شود به بهمن ماه موكول شده است، اظهار داشت: هنوز معین نیست كه این كنفرانس به صورت مجازی برگزار می گردد و یا حضوری.


دکتر منصور واعظ پور در گفت و گو با ایسنا درباره تعویق زمان برگزاری پنجاه ویکمین کنفرانس ریاضی اظهار داشت: این کنفرانس که قرار بود در تاریخ ۱۷ تا ۲۰ شهریور در دانشگاه کاشان برگزار شود، در بهمن ماه انجام می شود. منتظر هستیم که مشخص شود آیا امکان برگزاری حضوری این کنفرانس وجود دارد یا خیر. اگر امکان برگزاری حضوری وجود نداشته باشد، به صورت آنلاین برگزار می شود.
وی ادامه داد: اگر نیمسال دوم سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار شود، کنفرانس هم به صورت حضوری برگزار خواهد شد؛ اما اگر نیمسال دوم مجازی ادامه پیدا کند، کنفرانس به صورت مجازی برگزار می گردد.
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره چهل وچهارمین مسابقات ریاضی دانشجویی اظهار داشت: فعلا برگزاری این مسابقه در شهریور را هم لغو کردیم و مشغول بررسی هستیم که آیا می توان این مسابقه را به صورت مجازی برگزار کرد یا خیر. بعضی از دوستان معتقدند مسابقه مجازی کیفیت را می کاهد و حتما باید به صورت حضوری برگزار شود، چونکه این مسابقه ریاضی در سطح بین المللی دارای اعتبار است و باید همچنان در سطح خوبی باقی بماند. اما جدیدا شنیدم که مقرر است مسابقه ریاضی بین المللی هم به صورت آنلاین اجرا شود. مشغول رایزنی با کمیته علمی مسابقه هستیم تا در صورت مساعد نبودن شرایط برای برگزاری حضوری این مسابقه، بتوانیم به صورت مجازی آنرا برگزار نماییم. البته هنوز به نتیجه خاصی نرسیدیم.
رئیس انجمن ریاضی در آخر با تبریک انتصاب دکتر مشرقی بعنوان رئیس انجمن ریاضی کانادا اظهار داشت: ایشان قبلا بعنوان ادیتور افتخاری با ژورنال انجمن ریاضی ایران همکاری می کردند و همکاری خوبی با ما دارند و بنا داریم این همکاری گسترش یابد.




1399/04/19
16:02:01
5.0 / 5
2756
تگهای خبر: آنلاین , بین المللی , دانشگاه , كیفیت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴