بررسی چالش های ترویجی فناوری نانو در بهمن ماه

بررسی چالش های ترویجی فناوری نانو در بهمن ماه

لیمو بلاگ: هفتمین دوره توان افزایی مروجین فناوری نانو با هدف آموزش و پرورش مروجین دانشگاهی از ۳ تا ۵ بهمن ماه امسال برگزار می گردد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، بنیاد آموزش فناوری نانو مسئول پیشبرد سیاست های آموزشی و ترویجی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در حوزه دانشجویی است كه در این راستا یكی از رسالت های این بنیاد، تقویت و پرورش شبكه نهادهای ترویجی فناوری نانو شامل انجمن های علمی و فرهنگی، شركت های آموزشی و نهادهای دانشگاهی است كه در حوزه آموزش و ترویج فناوری نانو فعال می باشند.
گردهمایی سالانه نهادهای ترویجی نانو از مهمترین رویدادهای ترویجی بنیاد آموزش فناوری نانو است كه از سال ۱۳۹۱ درحال برگزاری است. این گردهمایی با تمركز بر فعالیت های ترویجی نهادهای فعال در حوزه فناوری نانو، بستری را برای تبادل نظرات و پیشنهادات و بررسی مشكلات موجود فراهم می آورد. هدف از برگزاری این دوره ها، احداث ارتباطی پیوسته و مؤثر میان نهادهای ترویجی نانو و بنیاد آموزش فناوری نانو در كنار آموزش و پرورش فعالان این حوزه است.
هفتمین دوره توان افزایی مروجین فناوری نانو ویژه نهادهای ترویجی دانشجویی و دانشگاهی از ۳ تا ۵ بهمن ماه امسال در محل سازمان مركزی پیام نور برگزار می شود.
برگزاری كارگاه تیم سازی و كار تیمی، رقابت تیمی، جلسات هم اندیشی، جلسات بحث و بررسی آیین نامه های حمایتی بنیاد آموزش فناوری نانو، برنامه های فرهنگی، شبكه سازی و انتقال تجربیات موفق میان نهادهای ترویجی همچون برنامه های این دوره تعیین شده است.
درانتها دوره، به شركت كنندگان گواهی حضور از جانب بنیاد آموزش فناوری نانو با هولوگرام ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعطا خواهد شد. مهلت ثبت نام برای نهادهای ترویجی دانشجویی و دانشگاهی از راه پرتال نهادهای ترویجی به نشانی Nsg.nano.ir تا ۲۰ دی ماه جاری است.



1397/10/16
14:35:39
5.0 / 5
5046
تگهای خبر: دانشگاه , شركت , فناوری , گردهمایی
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱