سرای انرژی و گیاهان گرمسیری دانشگاه آزد راه اندازی می شود

سرای انرژی و گیاهان گرمسیری دانشگاه آزد راه اندازی می شود

به گزارش لیمو بلاگ در هفتمین جلسه شورای مدیریت فعالیتهای دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی طرح توجیهی سرای نوآوری انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، هفتمین جلسه شورای مدیریت فعالیتهای دانش بنیان با حضور دکتر روح الله دهقانی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام دکتر فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد خوزستان واحد اهواز، دکتر احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری به صورت وبینار برگزار گردید.
در این نشست طرح توجیهی سرای نوآوری انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
شیرنگی ابراز امیدواری کرد که این طرح سبب راه اندازی نخستین سرای نوآوری در اهواز شود.

در این نشست مدیران کل معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری هم به بیان دیدگاه خود درباره طرح توجیهی سرای نوآوری انرژی پرداختند و ضمن استقبال از طرح سرا، نکات مهمی را در زمینه نقائص طرح عرضه کردند.

در نهایت و بعد از تبادل نظر و گفت وگوهای فی مابین، ضمن موافقت با عنوان سرای پیشنهادی انرژی مقرر شد با در نظر گرفتن نقطه نظرات اعضای جلسه اصلاحاتی صورت پذیرد و به دبیرخانه شورای مدیریت دانش بنیان ارسال و درصورت تایید، موافقت اولیه اعطا شود.
در ادامه این جلسه، طرح سرای نوآوری گیاهان گرمسیری دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، واحد زاهدان هم بررسی گردید. شورای مدیریت فعالیت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، در این خصوص هم ضمن موافقت با عنوان طرح و راه اندازی این سرا، مقرر کرد اصلاحاتی در طرح صورت گیرد و به دبیرخانه ارسال شود.
همینطور سرای سلامت کار واحد اراک و سرای گردشگری واحد چالوس در این نشست مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت ضمن موافقت با مبحث سراهای پیشنهادی و با عنایت به ظرفیت های بسیار بالای مناطق، تصمیم بر آن شد تا در جلسه آینده و بعد از رفع کمبودهای طرح و انجام اصلاحات، طرح های موجود مجدد عرضه شوند.
بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد، در این جلسه دکتر قباد بهزادی پور مدیرکل امور کارآفرینی و مراکز رشد، دکتر علی رئیس پور مدیرکل ایجاد و توسعه فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدجواد صدری مهر مدیر کل تجاری سازی و پارک علم و فناوری و نمایندگان مرکز نطارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و مرکز حراست حضور داشتند.



1399/07/03
12:44:41
5.0 / 5
1574
تگهای خبر: دانش بنیان , دانشگاه , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴