معاون وزیر علوم تاكید كرد

لزوم بهره مندی از توان علمی دانشگاه ها برای رفع چالش های ملی

لزوم بهره مندی از توان علمی دانشگاه ها برای رفع چالش های ملی

به گزارش لیمو بلاگ معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم استفاده از توان علمی دانشگاه در كمك به دستگاه های اجرایی برای رفع چالش های ملی تاكید نمود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دکتر غلامحسین رحیمی که با هدف بازدید از پتانسیل های علمی پژوهشی دانشگاه نیشابور به این شهر سفر کرد، در نشست با هیئت رئیسه و مسؤلان دانشگاه نیشابور، بر لزوم استفاده از توان علمی دانشگاه در کمک به دستگاه های اجرایی برای رفع چالش های ملی، تقویت پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، آینده نگری در تحقیقات علمی، نیازسنجی پژوهشی و پرهیز از موازی کاری علمی تصریح کرد.
دکتر صادقی سمرجانی رئیس دانشگاه نیشابور هم در این جلسه گزارشی از تاریخچه تاسیس این دانشگاه، افتخارات، فعالیت ها و دستاوردهای مختلف علمی پژوهشی این دانشگاه عرضه کرد.
بازدید از مرکز رشد و آزمایشگاه های پژوهشی، رصدخانه، پارک علم و فناوری و افلاک نمای شهرستان نیشابور همچون برنامه های معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و هیات همراه وی در این سفر بود.
همینطور همزمان با بازدید دکتر رحیمی وبینار ملی مجازی «نقد و نظریه ادبی» به میزبانی دانشگاه نیشابور در حال برگزاری بود که وی با شرکت در این همایش از دست اندرکاران برگزاری آن تشکر و قدردانی کرد.
بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، در این سفر دکتر رضا نقی زاده، مشاور معاون پژوهش و فناوری و دکتر محمد سعید سیف مدیر کل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رحیمی را همراهی می کردند.



1399/07/26
14:26:05
5.0 / 5
1596
تگهای خبر: پژوهش , دانش بنیان , دانشگاه , سفر
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵