راه اندازی پلت فرم تجارت بین المللی برای فروش كالاهای ایرانی

راه اندازی پلت فرم تجارت بین المللی برای فروش كالاهای ایرانی

به گزارش لیمو بلاگ یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فارس با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به راه اندازی پلت فرم آنلاین تجارت بین المللی برای فروش کالاهای ایرانی شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، فرزانه دانشمند، مدیرعامل یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فارس در مورد پلت فرم آنلاین تجارت الکترونیک بین المللی، اظهار داشت: در این بازار اینترنتی، تولید کننده و تأمین کننده کالاهای ایرانی تمامی فرآیندهای حمل، توزیع داخلی، حمل و نقل بین المللی، تأمین درگاه های دریافت ارزی، بازپرداخت ارزی و ریالی و تمامی فرآیندهای لجستیک در چرخه فروش خرد و عمده ایرانی را به پلت فرم آنلاین تجارت الکترونیک بین المللی و شرکای تجاری آن واگذار کرده اند.
وی افزود: این پلت فرم ابزار مدیریت فروش اینترنتی خرد و عمده کالاهای ایرانی است که با اتصال به درگاه دریافت و پرداخت ارزی (۱۶ ارز) و پشتیبانی از زبان های مختلف زنده دنیا(۲۰ زبان) در اختیار تولیدکنندگان کوچک، متوسط و بزرگ برای جهانی سازی کالای ایرانی قرار می گیرد.
دانشمند، شعار این شرکت را «کالای ایرانی برای ایرانی و کالای ایرانی برای جهان» عنوان نمود و اظهار داشت: این پلت فرم ۶۰۰ کسب و کار مختلف خانگی و همینطور تولیدکنندگان داخلی را پوشش می دهد. ما در عرصه تولید هیچ انحصاری نداریم و هر نوع کالایی که تولید می شود را پس از پایش و ارزیابی به منظور سطح بندی محصولات در پلت فرم برای فروش قرار می دهیم.
مجری طرح مشتریان خارجی این بازار اینترنتی را از کشورهایی نظیر قطر، عمان، افغانستان، تایلند، مالزی و اندونزی دانست و تصریح کرد: محصول ما با حمایت صندوق نوآوری تولید شد و برای این منظور تسهیلات ۳ میلیارد تومانی در چارچوب تسهیلات نمونه سازی از صندوق نوآوری دریافت کردیم و هم اکنون کمتر از ۹ ماه است که در مارکت ورود کرده ایم و ۴ هزار کاربر، ۱۵ هزار قلم کالای ایرانی و ۱۷۰۰ تأمین کننده داریم. به غیر از موبایل و تبلت باقی محصولات، کالای ایرانی هستند.
بر مبنای اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشمند از طریق اندازی این پلت فرم در یک کشور دیگر تا آخر سال جاری اطلاع داد و اضافه کرد: هدف ما از این اقدام صادر کردن پلت فرم به کشورهای دیگر و عرضه محصولات ایرانی به کشورهای دیگر است.




منبع:

1399/10/20
14:13:27
0.0 / 5
1066
تگهای خبر: آنلاین , الكترونیك , اینترنت , بین المللی
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳