نرم افزاری برای كاهش هزینه های تحقیقات شركت های دارویی

نرم افزاری برای كاهش هزینه های تحقیقات شركت های دارویی

لیمو بلاگ: تعدادی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان نرم افزاری برای کاهش هزینه های تحقیقاتی شرکت های دارویی ارائه کرد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، علی حاجی ابراهیمی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان فناوری اطلاعات حوزه سلامت، پرونده های الکترونیک، مشاوره های آنلاین، نسخه های آنلاین و تبلیغات تخصصی در حوزه پزشکی و دارویی را همچون محورهای فعالیت این شرکت دانست و اظهار داشت: شرکت های داروسازی برای آزمایش مواد و داروهای مختلف روی گیرنده ای که در درون بدن قرار دارد، گاهی هزینه های گزافی را متحمل می شوند، آنها مواد مختلفی را که معمولاً قیمت بالایی هم دارد، آزمایش می کنند تا ببینند گیرنده های درون بدن به کدام یک از این مواد و داروها، واکنش مناسبی نشان میدهد.
وی افزود: بر این اساس این شرکت، نرم افزاری دراین زمینه طراحی کرد تا به واحد تحقیقات شرکت های دارویی کمک نماید تا هزینه بسیار کمتری را متحمل شوند و قبل از شروع تحقیقات، بدانند که از کدام مواد و داروها استفاده کنند. این نرم افزار با یک چهارم قیمت پکیج های مشابه عرضه می شود.
برمبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، ابراهیمی اشاره کرد: اهتمام کرده ایم بجای ستاندن وجه برای خدمات این نرم افزار کار را به صورت برد برد درآوریم و خدمات دیگری از این شرکتها دریافت نماییم. هم اکنون نیز این شرکت، برنامه های متنوعی را برای طراحی چند نرم افزار مختلف در این عرصه، در دست اجرا دارد.




منبع:

1399/10/23
12:15:29
0.0 / 5
1064
تگهای خبر: آنلاین , الكترونیك , پزشكی , خدمات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳