در دانشگاه علم و صنعت صورت می گیرد

بررسی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن

بررسی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن

لیمو بلاگ: هفتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن (ICRARE) یکی از معتبرترین و پرسابقه ترین کنفرانس های برگزار شده در زمینه مهندسی راه آهن در غرب آسیا است.
هفتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن (ICRARE ۲۰۲۱) روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، با همکاری کلیه مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی در رابطه با این حوزه در کشور، برگزار می شود.
"خط و سازه های ریلی"، "ناوگان ریلی"، "مدیریت عملیات حمل و نقل ریلی"، "راه آهن برقی"، "کنترل و سیگنالینگ"، "اقتصاد و سیاست گذاری"، "ایمنی و قابلیت اطمینان"، "راه آهن شهری و حومه ای"، "راه آهن پرسرعت" و "برنامه ریزی ریلی، اثرات اجتماعی و پاندمی کرونا" همچون محورهای این کنفرانس علمی محسوب می شوند. آخرین فرصت ارسال مقالات به این کنفرانس علمی 15 بهمن ماه جاری اعلام شده است.
بر مبنای اعلام دانشگاه علم و صنعت، دانشمندان، متخصصان، صاحب نظران، صنعتگران و مسؤلان می توانند جهت عرضه آخرین و جدید ترین دستاوردها، تحقیقات، نوآوری ها و تجربیات خود و همینطور شرکت در برنامه های این کنفرانس بین المللی به آدرس الکترونیکی http: //icrare.iust.ac.ir/ رجوع کنند.




منبع:

1399/11/05
21:51:54
0.0 / 5
1136
تگهای خبر: الكترونیك , بین المللی , دانشگاه , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳