عرضه چسبی با مقاومت بالا برای كاربرد در معادن

عرضه چسبی با مقاومت بالا برای كاربرد در معادن

لیمو بلاگ: یکی از شرکت های دانش بنیان چسبی با مقاومت برای کاربرد در معادن و ساخت تونل ها تولید کرد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، ایرج آفتابی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، کپسول رزینی را محصول دانش بنیان این مجموعه دانست و اظهار داشت: این کپسول برای بولت گذاری در معادن و تونل‎ ها و همین طور کاشت میلگرد در فونداسیون ها مورد استفاده قرار می گیرد. نصب در کمترین زمان، حمل و جابجایی آسان و ایمنی و چسبندگی کامل همچون مزایای این چسب تولیدی است.
وی رزین را ترکیب طبیعی یا مصنوعی بسیار چسبناک دانست که در الکل حل می شود و اضافه کرد: رزین ها بسته به ترکیب شیمیایی و مورد مصرف آنها به روش های مختلفی طبقه بندی می شوند و کاربردهای زیادی در صنعت دارند.
آفتابی با اعلان اینکه نگهداری سقف تونل های زیرزمینی با این چسب ایمن تر و بادوام تر است، اشاره کرد: محصول تولیدی ما در حفاری ها نیز کاربرد دارد و ریزش دیواره های بلند را می کاهد. تثبیت اجزای معلق شده، تثبیت و نگه داری ماشین آلات سنگین و غیره نیز از دیگر مزایای این چسب است.
برمبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، این فعال فناور همین طور بیان کرد: شرکت دانش بنیان ما در حوزه ارائه راه کارهای فنی در امور آب بندی و تحکیم فعالیت دارد. این محصولات در صنایع تونل سازی، معدن کاری و شیمیایی ساختمان کاربرد دارد.



1399/11/08
23:17:28
0.0 / 5
1130
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , شركت , صنایع
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳