به علت نگرانی از نقص خودروها؛

مدیران تسلا در چین احضار شدند

مدیران تسلا در چین احضار شدند

به گزارش لیمو بلاگ مقامات چینی مسؤلان محلی شرکت تسلا را احضار کرده اند تا در مورد کیفیت و نقص های خودرو های برقی تولیدی این شرکت تحقیق کنند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از تک کرانچ، تسلا در سالهای اخیر رشد خوبی در چین داشته و فروش محصولات آن به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. در عین حال اخباری در مورد برخی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در خودرو های ساخت تسلا شنیده شده که باعث نگرانی مقامات چینی شده است.
گروهی از مقامات چینی شامل مسؤلان رگولاتوری چین، مقامات وزارت حمل و نقل و نظارت بر فضای سایبری چین گفتگوهایی را با شرکت تسلا در مورد کیفیت خودرو های آن شروع کرده اند. این امر بعد از آن رخ می دهد که برخی از مشتریان این شرکت در مورد نقص های فنی تولیدات تسلا، آتش گرفتن باتری خودرو های این شرکت، ناممکن بودن به روزرسانی نرم افزاری تولیدات شرکت مذکور و برخی اشکالات فنی دیگر شکایاتی را مطرح کرده اند.
تسلا در واکنش به انتشار این خبر از پذیرش دستورالعمل های دولت چین و تبعیت کامل از قوانین داخلی این کشور اطلاع داده و افزوده که برای بهبود ساختار عملیاتی داخلی و گردش کار خود تلاش خواهد نمود تا حقوق مشتریان رعایت شده و امنیت آنها تأمین شود.
نقص های مختلف فنی در تولیدات تسلا سبب شده تا تنها ۲۰۴۲۸ خودروی مدل اس تسلا و ۱۵۶۹۸ خودروی مدل ایکس این شرکت برای تعمیر و رفع نقص به نمایندگی ها تسلا در چین تحویل داده شوند.
چین دومین بازار مهم صادراتی تسلا است و تداوم روند تولید و عرضه خودرو های معیوب توسط این شرکت در چین می تواند آینده آنرا در این کشور با عنایت به تولید گسترده خودرو های برقی داخلی چینی به خطر بیندازد.

1399/11/22
11:44:17
0.0 / 5
1548
تگهای خبر: تولید , خودرو , شركت , صادرات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵