وان پلاس گوشی ارزان و ساعت هوشمند جدید عرضه می كند

وان پلاس گوشی ارزان و ساعت هوشمند جدید عرضه می كند

به گزارش لیمو بلاگ شرکت وان پلاس از تولید گوشی جدید ۹ آر و یک ساعت هوشمند تازه اطلاع داده و افزوده که این محصولات را در ماه مارس روانه بازار می کند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از انگجت، گوشی ۹ آر یک گوشی ارزانقیمت خواهد بود. در عین حال وان پلاس گوشیهای استاندارد ۹ و ۹ پرو را هم تا یک ماه دیگر به بازار می فرستد که امکانات بیشتری داشته و حرفه ای تر خواهند بود.
در مورد مشخصات فنی و خصوصیت های این سه گوشی و هم ساعت هوشمند وان پلاس خبری منتشر نشده است. پیش از این نام گوشی ۹ آر، ۹ ای یا ۹ لایت اعلام شده بود. ولی اکنون مشخص شده که هیچ یک از این اسامی صحیح نبوده اند.
وان پلاس قبلاً گوشیهای موفق سری نورد ان را عرضه نموده بود که مجهز به نمایشگرهای ۶.۵ اینچی با نمایشگرهای ۹۰ هرتزی، پردازنده اسنپ دراگون ۶۹۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بودند. منابع آگاه می گویند ۹ آر هم کم و بیش همین مشخصات را خواهد داشت، ولی احتمالاً ۸ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته می شود که بیشتر از گوشیهای قبلی است. همینطور احتمال نصب باتری پرظرفیت تر ۵۰۰۰ میلی آمپری هم بر روی این گوشی وجود دارد. در مقام مقایسه نورد ان ۱۰ دارای ۶ گیگابایت رم و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری بود.
انتظار می رود نرخ تازه سازی صفحه هر دو گوشی ۹ و ۹ پرو ۱۲۰ هرتز باشد و در آنها از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون ۸۸۸ و همینطور دوربینی قدرتمندتر استفاده گردد.
همچنین گفته می شود ساعت هوشمند وان پلاس مجهز به سیستم عامل ویر او اس بوده، به صورت دایره ای طراحی شده و از نظر امکانات مشابه با ساعت آر ایکس شرکت اوپو است.


منبع:

1399/12/10
14:37:26
0.0 / 5
1470
تگهای خبر: تولید , سیستم , شركت , محصولات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳