ویدئو پروژكتوری كه در یك ثانیه فوكوس می كند

ویدئو پروژكتوری كه در یك ثانیه فوكوس می كند

به گزارش لیمو بلاگ یک شرکت تجاری در کالیفرنیا از تولید ویدئو پروژکتور تازه ای اطلاع داده که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می تواند در یک ثانیه به صورت دقیق فوکوس کند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از نیواطلس، این پروژکتور که ام ۲ ای نام دارد، به سرعت نصب شده و جهت استفاده آماده می شود. هوش مصنوعی تصحیح سریع تصاویر در حال نمایش را هم ممکن می کند.
شرکت ویوسونیک دقت تصاویر این ویدئو پروژکتور را ۱۰۸۰ پیکسل اعلام نموده و می گوید برای افزایش سرعت فوکوس این دستگاه از روشی جدید برای محاسبه فاصله دستگاه با دیوار بهره برده است.
این دستگاه برای اجرای بازی های ویدئویی و هم مشاهده فیلمهای سینمایی قابل استفاده می باشد. دستگاههای مشابه معمولاً برای فوکوس دقیق بر روی تصویر به چندین ثانیه زمان نیاز دارند. ویدئو پروژکتور ام ۲ ای همینطور مجهز به حسگرهایی است که جایگزین دوربین های فوکوس خودکار شده اند و به تحقق هدف فوکوس یک ثانیه ای کمک کرده اند.
دستگاه مورد اشاره حتی در صورت جابجا شدن هم به سرعت قادر به فوکوس مجدد در عرض یک ثانیه است و شرکت سازنده مدعی است حتی در مقایسه با بهترین محصولات رقیب ۳ تا ۵ برابر سریع تر است.
وزن این دستگاه یک کیلوگرم، ابعاد تصاویر آن در صورت قرار گرفتن در فاصله ۲.۱۴ متری دیوار، ۸۰ اینچی و شدت کنتراست آن سه میلیون به یک است. سازگاری با فناوری های وای فای، بلوتوث، یو اس بی ۲ و یو اس بی – سی، HDMI ۲.۰ و میکرو اس دی، بهره مندی از دو بلندگوی ۳ واتی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری همچون امکانات این دستگاه است. مهم ترین ضعف این محصول ۵۷۶ دلاری عدم امکان نصب باتری است.


منبع:

1399/12/12
21:02:41
0.0 / 5
1146
تگهای خبر: تولید , شركت , فناوری , محصولات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲