بهینه سازی انتقال مایعات صنعتی با تجهیزات ایران ساخت

بهینه سازی انتقال مایعات صنعتی با تجهیزات ایران ساخت

یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید انواع سیستم های هیدرولیک صنعتی، دقت انتقال مایعات صنعتی را ارتقا داد تا زمینه بازار رقابتی برای کشور را فراهم آورد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، محمد شعبانی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان سیستم های هیدرولیکی را فناوری تولید، کنترل و انتقال قدرت توسط سیال تحت فشار توصیف کرد و اظهار داشت: طراحی، تأمین و اجرای سیستم های هیدرولیک، طراحی سیلندرهای هیدرولیکی بر مبنای نیاز مشتری، تأمین شیرهای کنترل کاربردی در حوزه شیرهای یکطرفه، شیرهای کنترل فشار و شیرهای کنترل جریان و تأمین همه مدلهای پمپ و موتور هیدرولیکی، شیرهای کارتریجی، محصولات روانکاری، شلنگ هیدرولیک و آکومولاتورهای هیدرولیک» همچون محصولات تولیدی ما است.
وی ادامه داد: انتقال سیال تا نقاط موردنظر کار دیگر این سیستم ها است که توسط لوله ها و شلنگ ها انجام می شود. همینطور کنترل فشار، جهت و جریان سیال از راه شیرها نیز توسط این سیستم انجام می شود و در نهایت عملگرها کار خویش را شروع می کنند.
بر مبنای اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، شعبانی سادگی طراحی، قابلیت افزایش نیرو، سادگی و دقت کنترل، انعطاف پذیری، بازده بالا و قابلیت اطمینان را همچون مزایای سیستم های هیدرولیکی صنعتی این شرکت نام برد و خاطرنشان کرد: اهتمام می نماییم با نوسازی و بهینه سازی و کنترل هزینه ها در بازار رقابتی برنده باشیم.



1399/12/14
23:01:24
0.0 / 5
1286
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , سیستم , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳