از سوی مركز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت معرفی شد

سایتی برای مستندسازی و نشر آثار علمی در رابطه با مبحث پیشرفت

سایتی برای مستندسازی و نشر آثار علمی در رابطه با مبحث پیشرفت

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، به منظور دستیابی آسان و تسهیل در بهره مندی علاقمندان به مباحث الگو کلیه انتشارات و مطالعات پیشتیبان خویش را در سایت www.olgou.ir بارگذاری کرده و در دسترس عموم قرار داده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، انتشارات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تحت عنوان «الگوی پیشرفت» در تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ تاسیس شد و هدف آن مستندسازی و نشر آثار علمی در رابطه با مبحث پیشرفت است. این انتشارات تابحال مبادرت به نشر ۷۰۰ اثر در چارچوب تک نگاشت ها، نشست های اندیشه ورزی، گفت وگوهای راهبردی، کتب اندیشکده ها، مجموعه مقالات سالانه کنفرانس ها و کنگره های مرکز، گزارش های علمی واحدهای مرکز، ماهنامه خبری- گفتمانی، ویژه نامه های کنفرانس و کنگره های الگوی پیشرفت الگو کرده است.
در همین ارتباط انتشارات «الگوی پیشرفت» تابحال بیشتر از ۱۲۰ جلد تک نگاشت، بیشتر از ۴۰ جلد نشست اندیشه ورزی و گفتگوهای راهبردی، ۱۳ جلد کتب مطالعات پشتیبان الگو، ۷۵ جلد مجموعه مقالات ۹ دوره کنفرانس سالانه، ۳۴ جلد مجموعه مقالات کنگره پیشگامان پیشرفت، آثار اندیشکده های مرکز الگو، کتب مختلف علمی در رابطه با مبحث پیشرفت را به چاپ رسانده است.
به نقل از دفتر ارتباطات، علاقمندان به مبحث پیشرفت می توانند با استفاده از امکانات جستجو مبحث مورد علاقه خویش را در چارچوب کتاب، مقاله، کتاب، تک نگاشت جستجو و از راه سایت آنرا دریافت نمایند، تارنمای انتشارات مرکز الگوی پیشرفت به نشانی nashr.olgou.ir قابل مشاهده و دانلود است.




منبع:

1400/01/30
14:17:52
5.0 / 5
954
تگهای خبر: سایت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲