پشتیبانی از شركتهای خلاق حوزه علوم شناختی شتاب گرفت

پشتیبانی از شركتهای خلاق حوزه علوم شناختی شتاب گرفت

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری از استارت آپ ها و شرکتهای خلاق در حوزه شناختی حمایت می کند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، این ستاد در قالب اهداف و سیاست ها و برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی از استارت آپ ها و شرکت های خلاق برای تولید و توسعه محصولات و خدمات شناختی حمایت می کند.
براساس این سیاست از استارت آپ ها و شرکت های خلاقی حمایت خواهند شد که دارای ایده نوآورانه و مسئله محور در زمینه علوم و فناوری های شناختی، تیم کامل و مدل کسب وکار بوده و نیازمند سرمایه در مراحل بذرمایه باشند.
حمایت از استارت آپ ها و شرکت های خلاق شناختی شامل پشتیبانی از خدمات پیش شتابدهی، شتابدهی، سرمایه مرحله بذرمایه، تسهیل جذب سرمایه گذاری، حمایت در قالب یارانه فروش، حمایت برای ستاندن مجوز و استانداردهای لازم خواهد بود. خدمات شتابدهنده / مراکز رشد شامل منتورینگ، فضای کار اشتراکی، مشاوره مدل و طرح کسب وکار، مشاوره فنی، مشاوره علمی، خدمات مستندسازی فناوری و خدمات حقوقی و مالکیت فکری است.
حمایت مالی از استارت آپ ها و شرکت های خلاق در مرحله بذرمایه برای طراحی و پیاده سازی محصول اولیه است و بوسیله شتابدهنده یا مرکز رشد به تیم ها پرداخت خواهد شد و پشتیبانی از تنظیم طرح کسب وکار برای ارائه به سرمایه گذاران خطرپذیر برای استارت آپ ها و شرکت های خلاقی که از مرحله بذرمایه عبور کرده اند بوسیله شتابدهنده یا مرکز رشد صورت می گیرد.
ستاد توسعه علوم شناختی در قالب این سیاست حمایتی، یارانه فروش را برای تیم هایی در نظر گرفته است که از مرحله بذرمایه عبور کرده و وارد بازار شده اند و یارانه فروش روی محصولات با درصد کارشناسی شده ستاد، بوسیله پشتیبانی از خریدار اعمال خواهد شد.
حمایت از انجام تحقیقات مورد نیاز برای ارتقا محصول بعد از تأیید ستاد در قالب یک پایان نامه کارشناسی ارشد و یا دکتری زیر نظر یکی از اعضای هیأت علمی مورد تأیید ستاد انجام می شود.


منبع:

1400/02/04
21:08:56
5.0 / 5
1014
تگهای خبر: تولید , خدمات , شركت , فروش
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲