فراخوان ارسال مقاله و ثبت نام در كنفرانس سالانه فیزیك ایران

فراخوان ارسال مقاله و ثبت نام در كنفرانس سالانه فیزیك ایران

انجمن فیزیک ایران با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان کنفرانس سالانه فیزیک ایران را، روزهای اول تا چهارم شهریورماه سال جاری بصورت برخط برگزار می نماید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دبیر اجرائی این رویداد ملی با بیان این خبرگفت: هدف از برگزاری کنفرانس سالانه فیزیک ایران، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه دستاوردهای پژوهشی فیزیک دانان کشور در یک سال اخیر و آشنایی با مباحث روز دنیا در زمینه های مختلف علم فیزیک است.
دکتر آذر تفریحی اضافه کرد: در این کنفرانس، سخنرانی های عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف همچون فیزیک ذرات بنیادی و میدان ها، فیزیک هسته ای، فیزیک اتمی و مولکولی، الکترومغناطیس، اپتیک، آکوستیک، انتقال گرما، مکانیک کلاسیک و دینامیک شاره ها، فیزیک گازها، پلاسماها وتخلیه های الکتریکی، ماده چگال، فیزیک میان رشته ای و حوزه هایی از علم و فنّاوری که با آن مرتبطاند و همین طور نجوم و اخترفیزیک ارائه می شود.
استادیار دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، تاکید کرد: پژوهشگران و پژوهشگران کشور، می توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه مقالات خودرا بوسیله سامانه انجمن فیزیک ایران ارسال نمایند. همچنین، مجموعه ای از دستاوردهای پژوهشی در این کنفرانس بصورت پوستر ارائه خواهد شد.
بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، ثبت نام درکنفرانس سالانه فیزیک ایران جهت بهره مندی از سمینارها و سخنرانی های جانبی، تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به وبگاه این کنفرانس به آدرس https: //www.psi.ir/farsi.asp?page=physics1400 امکان پذیر است.



1400/02/12
20:10:22
5.0 / 5
1136
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , مكانیك
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳