نخستین كنفرانس ملی انجمن علمی پارك های فناوری و مراكز رشد

نخستین كنفرانس ملی انجمن علمی پارك های فناوری و مراكز رشد

لیمو بلاگ: نخستین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران بعنوان اولین کنفرانس ملی تخصصی در حوزه پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری و بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک های علم و فناوری روزهای 5 الی 6 خرداد ماه سال جاری به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران انجام خواهد شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دکتر معتمدزادگان، رئیس هیات مدیره انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران اظهار داشت: تا حالا بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان کشور در حوزه پارک های علم و فناوری در این کنفرانس ثبت نام کرده اند.

وی با اعلان اینکه این کنفرانس ملی به سبب شیوع بیماری کرونا، بصورت مجازی برگزار می شود، اشاره کرد: این رویداد شامل برنامه های متفاوت و جذابی شامل سخنرانی صاحب نظران خارجی، مصاحبه های دو نفره (Dual Interviews)، پنل ارائه مقاله، پنل گفت وگوی آزاد (Free Talk) است. سخنرانانی از کشورهای کانادا، آمریکا، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی و انگلیس در این رویداد درباب عناوینی چون کاربرد کلان داده ها و یادگیری ماشین در شناخت بهتر بازار و مشتریان، آینده انقلاب صنعتی چهارم و جامعه پنجم در بستر نظریه موج پنجم، سناریوها، کاربردها و فناوری ها، طراحی مواد اولیه و تراشه های جدید برای پلت فرم های هوش مصنوعی و … صحبت خواهند کرد.

دکتر معتمدزادگان اضافه کرد: همین طور در پنلی با عنوان "بحث آزاد"، به انتقال تجارب و نیز گفت و گو درباب قوانین، برنامه ها و سیاست ها، آموزش و نقش مراکز آموزش عالی ایران در برخورد با انقلاب چهارم صنعتی و نیز فرصت ها و چالش های ایران در عصر انقلاب چهارم صنعتی پرداخته خواهد شد. برنامه های متفاوتی شامل "مصاحبه های دو نفره" با حضور افرادی چون هم بنیانگذار علی بابا، دکتر مهدی الیاسی، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر کامران باقری عضو انجمن مدیریت فناوری پیش بینی شده است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اظهار نمود: مخاطبان کنفرانس کارکنان ستادی پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری کشور، فعالین اکوسیستم نوآوری، اعضای هیئت علمی، دانشجویان رشته های کارآفرینی، مدیریت نوآوری و رشته های مرتبط و نیز شرکت های در رابطه با عنوان کنفرانس هستند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر معتمدزادگان با اشاره به ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس، عنوان کرد: ۷۳ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که ۱۸ مقاله در کنفرانس فوق ارائه خواهد شد.





منبع:

1400/03/04
22:11:26
5.0 / 5
1159
تگهای خبر: سیستم , شركت , فناوری , گردهمایی
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲