فراخوان تیم های فناور برای ارائه ایده در حوزه سلامت دیجیتال سالمندان

فراخوان تیم های فناور برای ارائه ایده در حوزه سلامت دیجیتال سالمندان

فرخوانی برای پذیرش تیم های فناور در حوزه سلامت دیجیتال سالمندان منتشر گردید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، از طرف یکی از شتابدهنده های حوزه سلامت مرکز نوآوری وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری فراخوانی برای جذب و پذیرش تیم های فناور با رویکرد سلامت دیجیتال برای سالمندان خودرا منتشر نمود.
اینترنت اشیا و سلامت هوشمند، نظارت بر تغذیه و فعالیت بدنی، ابزارهای پوشیدنی هوشمند، پایش علایم حیاتی و سلامت ازراه دور، پایش علایم حیاتی و سلامت ازراه دور، توان بخشی شناختی، پیش گیری از بیماریها، تشخیص سریع بیماریها، مراقبت شخصی سازی شده برای این مرکز نوآوری از محورهای این رویداد بشمار می رود.
علاقه مندان می توانند تا ۲۷ خردادماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت sabainotec.ir برای ثبت نام اقدام و با ثبت اطلاعات تیم و توصیف کسب وکار در این رویداد شرکت نمایند.
تیم های علاقمند بعد از ثبت نام مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته و طرح های دریافتی توسط کمیته ارزیابی مرکز نوآوری صبا، مورد ارزیابی و تیم های برتر برای ارائه در روز پایانی رویداد معرفی خواهند شد. برای تیم های برگزیده، در مراحل ارزیابی امکان استفاده از جلسات توانمندسازی، طراحی و تدوین طرح کسب وکار و ارائه بهتر در نظر گرفته شده است.
تیم های برگزیده مرحله ارزیابی اولیه پس دوره توانمندسازی در مقابل هیئت داوران مرکز نوآوری قرار گرفته و ایده و کسب وکار خودرا در مدت ۱۵ دقیقه ارائه کرده و ارزیابی نهایی و انتخاب تیم­ها برای حمایت (شتاب­دهی و سرمایه گذاری) صورت خواهد گرفت.
زمان برگزاری این رویداد اول تیرماه است.




1400/03/08
11:32:57
5.0 / 5
1006
تگهای خبر: اینترنت , سایت , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴