حضور تیم ربوكاپ ققنوس در مسابقات جهانی فرانسه

حضور تیم ربوكاپ ققنوس در مسابقات جهانی فرانسه

لیمو بلاگ: تیم ربوکاپ ققنوس بعنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ که اول تیر ماه سال جاری توسط کشور فرانسه برگزار می شود، شرکت خواهدنمود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا تیم ربوکاپ ققنوس متشکل از سهند حاجی زاده، امیرحسین درویش، امیر رضازاده و مبین شکاری به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ربوکاپ جهانی که در تاریخ اول تا ۷ تیرماه ۱۴۰۰ (۲۲ الی ۲۸ ژوئن ۲۰۲۱) توسط کشور فرانسه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

مسابقات ربوکاپ جهانی بعد از وقفه یک ساله به سبب شیوع بیماری کرونا در فرانسه بصورت مجازی و با حضور تیم های دانش آموزی و دانشجویی از سراسر جهان برگزار می شود.

ربوکاپ آزاد ایران یا «ایران اپن» از سال ۲۰۰۶ هر سال فروردین ماه در ایران برگزار می شود، البته امسال استثناعا اردیبهشت ماه این سری از مسابقات انجام شد و سال قبل به سبب شیوع ویروس کرونا این مسابقات در ایران برگزار نشد.

این مسابقات زیر نظر کمیته جهانی ربوکاپ و در ایران توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، کمیته ملی ربوکاپ ایران و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به سایت https: //robocup.org/ و سایت http: //2021.iranopen.ir/ برای دریافت اخبار مسابقات در ایران مراجعه کنند. همین طور جهت دریافت اخبار مسابقات جهانی این رشته به سایت 2021.Robocup.org مراجعه کنند.




منبع:

1400/03/20
12:31:55
5.0 / 5
975
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , سایت , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳