آخرین مهلت برای شناسایی اعضای هیات علمی فناور در دانشگاه آزاد

آخرین مهلت برای شناسایی اعضای هیات علمی فناور در دانشگاه آزاد

به گزارش لیمو بلاگ قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: فراخوان شناسایی اعضای هیات علمی فناور دانشگاه آزاد اسلامی تا 11 تیر ماه ادامه دارد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دکتر وحید ضرغامی با اشاره به ابلاغ بخشنامه و شیوه نامه پشتیبانی از کارهای فناورانه اعضای هیات علمی در آبان سال ۹۹، اظهار داشت: باتوجه به بیانات رهبر معظم انقلاب برای اولویت بخشی به موضوعات فناورانه و علمی، دانشگاه آزاد اسلامی گفتمان دانشگاه کارآفرین و حل مساله را در راس اقدامات خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: در کنار بسترسازی ساختاری برای زیرساخت سازی فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی، شیوه نامه ها و بخشنامه ها جهت تسهیل این امورات نیز در دستور کار قرار گرفت تا کارهای فناورانه با چابکی پیش روند. آنچه اهمیت دارد، وجود اراده بالا در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی برای جهش در زمینه های فناورانه است.
قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد افزود: در امتداد گفتمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه پشتیبانی از کارهای فناورانه در هیات رئیسه این دانشگاه تصویب و ابلاغ گردید. بر طبق این بخشنامه شناسایی اعضای هیات علمی فناور بمنظور تشویق و ارائه تسهیلات در دستور کار قرار گرفت و مطابق آن فراخوان برای شناسایی اعضای هیات علمی باید در دو نوبت در سال صورت گیرد. اولین مرحله اجرائی در دی ماه و بهمن ماه ۹۹ با شناسایی ۲۹۰ عضو هیات علمی از میان حدود ۵۰۰ پرونده دریافتی صورت گرفت.
وی اشاره کرد: باتوجه به دستورالعمل اجرائی بخشنامه، نوبت دوم اجرائی پروسه در خرداد ماه و این دفعه در سامانه ساجد انجام شد. بر طبق برنامه زمانبندی شده اعضای هیات علمی فناور به مدت ۲۰ روز تا تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ می توانند اطلاعات مورد نیاز را در سامانه ساجد بارگذاری کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ضرغامی در آخر اظهار داشت: بعد از دریافت اطلاعات، معاونین پژوهشی یا علمی واحد، رییس واحد و در مرحله سوم معاون پژوهش و فناوری و رییس استان پرونده متقاضیان را بررسی نموده و در نهایت پرونده های تایید شده به کمیته اجرائی ارجاع می شود. برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا در سامانه ساجد مستندی در قالب گواهی تاییدیه به اعضای هیات علمی ارائه شود.




منبع:

1400/04/06
20:20:47
5.0 / 5
1016
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳