ساخت تجهیزات ایرانی صنعت نوشیدنی

ساخت تجهیزات ایرانی صنعت نوشیدنی

شرکتهای دانش بنیان موفق به ساخت تجهیزات کاربردی در تولید نوشیدنی شدند؛ این دستگاه در یکی از کارخانه های تولید نوشیدنی در گروه بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسید.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از روابط عمومی موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان، علی خطیبی مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند اظهار داشت: دستگاه بادکن پریفرم از تجهیزات پیشرفته مورد نیاز در خط تولید بطری های نوشیدنی است که شرکتهای دانش بنیان موفق به ساخت آن شدند.
وی اضافه کرد: این دستگاه ها که مختص کارخانجات نوشیدنی است، بعد از طراحی و تولید، در یکی از کارخانه های تولید نوشیدنی در گروه بنیاد مستضعفان، به بهره برداری رسید.
مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با اشاره به اینکه دستگاه بادکن پریفرم از تجهیزات پیشرفته مورد نیاز در خط تولید بطری های نوشیدنی با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: با طراحی و ساخت این دستگاه که تا پیش از این جزو تجهیزات وارداتی کارخانه های نوشیدنی کشور بود، علاوه بر تأمین نیاز خطوط تولید بطری های نوشیدنی، از خروج بیشتر از ۵.۸ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شد.
وی با تکیه بر این که طراحی و ساخت این دستگاه ها در کمتر از ۶ ماه انجام شده است، اضافه کرد: با بکارگیری این دستگاه ها، راندمان خطوط تولید این کارخانجات افزایش پیدا کرد.


منبع:

1400/04/09
10:29:18
5.0 / 5
1247
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳