اعلام زمان انتشار نتایج ارزشیابی كارهای تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشكی

اعلام زمان انتشار نتایج ارزشیابی كارهای تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشكی

طبق برنامه زمان بندی، سه شنبه دوم شهریور ماه نتایج ارزشیابی کارهای تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور منتشر می شود.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، طبق برنامه زمانبندی اعلام شده بعد از برگزاری جلسه با کارشناسان مسئول دانشگاه ها و معرفی پروسه اجرائی ارزشیابی کارهای تحقیقاتی، دانشگاه های علوم پزشکی کشور تا نهم مرداد ماه فرصت دارند تا مستندات مورد درخواست در راهنمای ارزشیابی را به معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ارسال نمایند. بعد از آن تا ۱۵ مرداد ماه مستندات بررسی خواهد شد.

سامانه ارزشیابی تحقیقات و فناوری (RTES) ۱۶ مرداد ماه برای مشاهده نتایج ارزشیابی در دسترس خواهد بود. بعد از بررسی اعتراضات احتمالی، در نهایت سه شنبه دوم شهریور ماه نتایج ارزشیابی کارهای تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعلام خواهد شد.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با راه اندازی سامانه (RTES) در ابتدای تیر ماه، دستورالعمل ارزشیابی کارهای تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی را ابلاغ نمود و در یک نشست مشترک که با حضور مدیران ستادی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار شد، جزییات و تغییرات اعمال شده نیز تشریح شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دستورالعمل ارزشیابی کارهای تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی با رویکرد بازآرایی و بازسازماندهی، متناسب با فرآیندهای بهینه و کارا و در عین ایجاد دسترسی و شفافیت در بستر سامانه برخط توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بازنگری و تدوین شده است.




1400/04/30
11:26:06
5.0 / 5
974
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱