توسعه حمل و نقل اشتراکی با تولید 5 نرم افزار داخلی

توسعه حمل و نقل اشتراکی با تولید 5 نرم افزار داخلی

لیمو بلاگ: با ارائه و طراحی 5 نرم افزار داخلی توسط پژوهشگران کشور، شرایط برای توسعه حمل و نقل اشتراکی برقرار شد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری، با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت های طراح و ارائه کننده نرم افزارهای توسعه دهنده حمل و نقل اشتراکی توانستند محصولات و خدمات خودرا روانه بازار و تجاری سازی کنند.
حمل ونقل اشتراکی را می توان روشی برای کاهش اثرات زیست محیطی دانست. روش های انتخاب و استفاده از خودرو ها درحال تحول است. شاید دیگر در خیلی از شهرها مالکیت خودرو مهم نباشد. حمل و نقل اشتراکی قابلیت آنرا دارد که جایگزین روش ها و مفاهیم فعلی حمل و نقل شود.
فناوری هوشمند مانند اپلیکیشن ها، کارت های هوشمند اعتباری، موبایل و سیستم های پرداخت آنلاین، استفاده از وسائط نقلیه اشتراکی را آسانتر کرده است؛ تا اندازه ای که دسترسی به روش های مختلف حمل و نقل بسیار مهم تر از مالکیت خودرو بعنوان یک سرمایه مطرح است.
این فناوری کاربردی در ایران با طراحی ۵ برنامه و نرم افزار داخلی توسعه یافته است که با حمایت معاونت علمی و فناوری به نتیجه رسیده اند.
برنامه هایی که امکان درخواست خودرو برای انجام حمل و نقل های سازمانی برای پرسنل شهرداری، امکان استفاده از دوچرخه های بایدو و غیره را برای کاربران فراهم می آورد.


منبع:

1400/05/21
00:01:28
5.0 / 5
1059
تگهای خبر: آنلاین , تولید , خدمات , خودرو
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳