پژوهشگران ایران و چین برای ارتقای دانش اعتیاد همکاری می کنند

پژوهشگران ایران و چین برای ارتقای دانش اعتیاد همکاری می کنند

به گزارش لیمو بلاگ دومین کارگاه مشترک ایران و چین برای ارتقای دانش اعتیاد و تقویت تعاملات دو کشور به صورت آنلاین برگزار می گردد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، با هدف بستر سازی و گسترش همکاریهای پژوهشی در حوزه دانش اعتیاد و اجرای طرح های مشترک تحقیقاتی، دومین کارگاه تخصصی درحوزه دانش اعتیاد میان اساتید و محققان ایران و چین برگزارمی شود.
عباس حق پرست استاد مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: این رویداد علمی با همکاری شماری از مراکز تخصصی و دانشگاهی با حمایت فرهنگستان علوم چین و صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور به مدت سه روز از چهارم شهریورماه سال جاری به صورت مجازی گشایش می یابد.
وی اضافه کرد: در این کارگاه تخصصی مشترک دو کشور، ۱۲ تن از اساتید، محققان و صاحبنظران حوزه دانش علوم اعصاب و اعتیاد از چندین مرکز دانشگاهی کشورمان و هم انستیتو روانشناسی پکن وابسته به فرهنگستان علوم چین، آخرین یافته های علمی و تحقیقاتی در این عرصه را به اشتراک می گذارند.
وی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی پژوهشی در قالب فعالیت میز مشترک همکاری ها میان محققان و اساتید ایران و چین در حوزه مطالعات دانش اعتیاد برگزار می گردد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ابراز امیدواری کرد: توسعه و گسترش همکاریهای علمی میان محققان و اساتید مراکز دانشگاه ایران و انستیتو روانشناسی پکن به تقویت و تعمیق هرچه بیشتر تعاملات و همکاریهای مشترک تحقیقاتی میان دو کشور منجر شود.


منبع:

1400/06/01
08:34:27
5.0 / 5
1021
تگهای خبر: آنلاین , پزشكی , پژوهش , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵