گسترش همکاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران با سازمان هواشناسی

گسترش همکاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران با سازمان هواشناسی

لیمو بلاگ: تفاهم نامه همکاری مشترک مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و سازمان هواشناسی کشور در نشست مشترک رؤسای مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و سازمان هواشناسی کشور به امضای طرفین رسید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، در نشست امروز با حضور دکتر تاج بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور و دکتر حاتمی رییس مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و تعدادی از معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد، بر انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین این دو مجموعه که مفاد آن پیرامون بهره برداری از ظرفیت های طرفین است، تاکید شد.
دکتر محمد رضا حاتمی، رییس مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در این جلسه اظهار نمود: سازمان هواشناسی بعنوان یک سازمان مطالعاتی جزو افتخارات کشور بوده که انتظار همکاری و تعامل بیشتر اینگونه سازمان ها با نهادهای دانشگاهی و تحقیقاتی که اتاق فکرهای کشور هستند، داریم.
وی ضمن طرح این مساله که مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران جزو نخستین مؤسسات علمی کشور است که دانشجوی رشته هواشناسی تربیت کرده، خواهان رابطه بیشتر سازمان هواشناسی کشور با مجموعه مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران شد.
به نقل از سازمان هواشناسی، دکتر سحر تاج بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور نیز اظهار نمود: مجموعه سازمان هواشناسی کشور و پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو آمادگی همکاری با همه دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی کشور خصوصاً مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران پیرامون انجام پروژه های مشترک را دارد و از این مساله استقبال هم می کند.
وی ضمن اعلام این مساله که باسابقه ترین مرجع علمی هواشناسی در کشور مؤسسه ژئوفیزیک است، اشاره کرد: فارغ التحصیلان هواشناسی در کل کشور جزو بهترین سرمایه های این سازمان بوده که می بایستی از این ظرفیت عظیم در کشور به نحو احسن بهره ببریم تا بتوانیم خدمات بهتری به کشور ارائه نماییم.
در آخر این جلسه طرفین با امضای تفاهم نامه ای بمنظور ایجاد و گسترش همکاریهای علمی، آموزشی و پژوهشی و با هدف بهره گیری از ظرفیت ها، امکانات و توانمندی های علمی، تخصصی، مشورتی و تجهیزاتی تاکید نمودند.




منبع:

1400/06/04
18:50:35
5.0 / 5
980
تگهای خبر: پژوهش , خدمات , دانشگاه , سازمان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳