بررسی چالش ها و توانمندی های شهرک های استان سیستان

بررسی چالش ها و توانمندی های شهرک های استان سیستان

لیمو بلاگ: وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو همزمان با سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان سیستان و بلوچستان انجام می شود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، با عنایت به دستاوردهای قابل توجه صنعتگران کشور در زمینه فناوری نانو و بر مبنای سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق ۱۴۰۴ مصوب هیات وزیران، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در دهه دوم توسعه فناوری نانو در کشور (۱۴۰۴-۱۳۹۵)، بر استفاده صنایع داخلی از فرصت های اقتصادی و فنی این فناوری نوین، تمرکز خواهد داشت.
در این راه، بخش ترویج صنعتی فناوری نانو، نشست های تخصصی و وبینارهای صنعتی نانو را با هدف آشناسازی فعالان صنعتی با فرصت های اقتصادی و صنعتی فناوری نانو و برنامه های حمایتی این ستاد، آگاهی از نیازهای صنعتی مجموعه های تولیدی، تعامل و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان شرکت ها و هم شناسایی نیازها و تقاضاهای فناوری آنها به اجرا گذاشته است.
وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو در این راستا برگزار می شود. در این رویداد همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان سیستان و بلوچستان، وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو ویژه مدیران و کارشناسان شرکت ها، سازمان ها و صنایع و فعالان صنعتی استان با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.
در این وبینار، کاربردهای عملی و صنعتی فناوری نانو و دستاوردهای شرکتهای فناور کشور در حوزه های تخصصی بخصوص کشاورزی، صنایع غذایی و بسته بندی، آب، پساب و محیط زیست، پلیمر و کامپوزیت، رنگ و رزین، پوشاک و نساجی، عمران و ساختمان و پوشش دهی سطح معرفی خواهد شد.
همینطور این وبینار فرصتی برای تعامل و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان شرکت ها و شناسایی نیازها و تقاضاهای فناوری آنها خواهد بود.
"معرفی کاربردهای صنعتی فناوری نانو"، "معرفی وضعیت توسعه فناوری نانو در سطح جهان"، "معرفی شرکت ها و فناوری های توسعه یافته داخلی"، "آشنایی با سیاست های توسعه صنعتی فناوری نانو در ایران"، "معرفی حمایت های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو"، "تبادل فناوری و انتقال تجارب موفق کاربردهای صنعتی فناوری نانو" و "دریافت و پیگیری نیازها و مشکلات سازمان ها، شرکت ها و صنایع در رابطه با فناوری نانو و عرضه مشاوره تخصصی جهت رفع آنها" از موضوع هایی است که در این وبینار مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
به نقل از ستاد نانو، این رویداد پس از ظهر امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار می شود.




منبع:

1400/07/02
12:56:15
5.0 / 5
856
تگهای خبر: تولید , سازمان , شركت , صنایع
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳