طرحی برای برگزاری نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان در مناطق آزاد و بازارچه های مرزی

طرحی برای برگزاری نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان در مناطق آزاد و بازارچه های مرزی

به گزارش لیمو بلاگ تعدادی از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی به سرپرستی دکتر مرضیه شاوردی، مدیر توانمندسازی صندوق با حضور در منطقه آزاد اروند به امکان سنجی برگزاری نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان در این منطقه و بازارچه مرزی شلمچه پرداختند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، در جریان این سفر که با هدف امکان سنجی ایجاد فضای شوروم برای نمایش محصولات شرکتهای دانش بنیان با هدف صادرات از راه منطقه آزاد اروند و بازارچه مرزی شلمچه به کشور عراق صورت گرفت، مدیران صندوق نوآوری از این منطقه و بازارچه مرزی بازدید و با مسؤلان آنها گفتگو کردند.

مدیران صندوق نوآوری همینطور از خط تولید یک شرکت یک دانش بنیان و همینطور از دیگر شرکتهای دانش بنیان مستقر در منطقه آزاد اروند بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیتهای این شرکت ها قرار گرفتند.

مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی همینطور در ادامه سفر خود به استان خوزستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان و هم معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ملاقات و گفتگو کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور، نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان در این دیدار بر حضور شرکتهای دانش بنیان در عرصه صادرات تصریح کرد و ضمن تقدیر از خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه بازار این شرکت ها و طرح ایجاد پایگاه های صادراتی در مناطق آزاد و بازارچه های مرزی، از مسؤلان منطقه آزاد اروند خواست تا به تسریع این طرح کمک کنند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، همینطور در دیدار مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی با جبار سالم پور، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، مقرر شد تفاهمنامه هایی میان طرفین برای عرضه تسهیلات و خدمات به شرکتهای دانش بنیان مستقر در این منطقه در جهت توسعه بازار و عرضه خدمات توانمندسازی به آنها منعقد شود تا این شرکت ها بتوانند از بازار استان خوزستان و منطقه آزاد اروند برای صادرات محصولات خود به کشورهای عراق، کویت و کشورهای حاشیه خلیج فارس استفاده کنند.




منبع:

1400/07/14
20:13:14
5.0 / 5
810
تگهای خبر: تولید , خدمات , دانش بنیان , سازمان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳