با انتشار فراخوانی از سوی یكی از شتابدهنده های تخصصی؛

تیم های نوآور و استارت آپ های حوزه پلیمر و نانو دعوت به همکاری شدند

تیم های نوآور و استارت آپ های حوزه پلیمر و نانو دعوت به همکاری شدند

به گزارش لیمو بلاگ نخستین شتابدهنده و استارت آپ استودیو صنعت پلیمر و نانوی کشور در نظر دارد برای جذب ایده های نوآورانه، در این عرصه فراخوانی را منتشر کند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا به نقل از ستاد نانو، یکی از شتابدهنده های تخصصی حوزه صنایع پلیمر، پتروشیمی و نانوفناوری فراخوانی را برای کلیه دانش پژوهان، صاحبان ایده، فناوران و مدیران صنایع، به منظور شناسایی ایده های خلاقانه و پشتیبانی و پرورش این ایده ها تا رسیدن به هدف و محصول و جذب ایده های نوآورانه، استارت آپ ها و نیازمندی های صنعت را منتشر نمود.
این شتابدهنده با در اختیار داشتن کلیه امکانات صنعتی، آزمایشگاهی و اداری، آماده جذب ایده های نوآورانه است. صاحبان ایده می توانند با عرضه طرح های خود، بعد از داوری اولیه و تایید طرح، وارد چرخه شتابدهی شده و از امکانات شتابدهنده با هدف حصول نتیجه و محصول، بهره مند شوند.
همینطور مدیران و صاحبان صنایع هم با عنایت به نیازهای فعلی و احتمالی در مجموعه خود، نسبت به عرضه نیاز های مذکور به شتابدهنده نانوپُل اقدام نمایند. این شتابدهنده بعد از بررسی علمی و صنعتی این نیازها، بعنوان تنها استارت آپ استودیو کشور در این حوزه، نسبت به تیم سازی و عرضه راهکارهای مناسب و بومی به صنایع، اقدام خواهد نمود.
در ابتدای امر متقاضیان باید فرم در ارتباط با ارزیابی اولیه ایده خویش را پر کرده و به شتابدهنده تحویل دهند، صاحبان طرح های منتخب در یک عرضه ۱۵ دقیقه ای از ایده و طرح خود در حضوران داوران دفاع خواهند کرد (ارائه ۱۵ دقیقه ای مطابق با نمونه فایل شتابدهنده و دفاع از طرح توسط صاحبان ایده). بعد از بررسی مستندات عرضه شده، نتیجه نهایی طی دو هفته به نوآوران ابلاغ خواهد گردید. شرکتهای نوپا و صاحبان ایده ای که مورد تایید قرار گرفته اند بعد از عقد قرارداد همکاری با مرکز شتابدهی می توانند فعالیت خویش را تحت حمایت مرکز شتابدهنده آغاز کنند.
از آنجائیکه فرآیند شتابدهی در حوزه مواد پلیمری شامل نمونه سازی و انجام آزمون های مختلف (شناسایی و خواص مواد) است، حداکثر یک فرآیند ۱۲ ماهه برمبنای تعاریف TRL ها در صنعت پلیمر برای رسیدن به TRL۸ این زمان تخمین زده می شود و برای این منظور پیشبینی شده است که می تواند بر مبنای پتانسیل تیم های ورودی (میزان پشتکار افراد، میزان تعامل افراد گروه، پیچیدگی طرح، پشتوانه علمی و صنعتی گروه و…) تا ۱۸ ماه افزایش پیدا کند.




منبع:

1400/07/21
09:29:42
5.0 / 5
1004
تگهای خبر: شركت , صنایع , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳