رونمایی از سامانه ای برای معرفی الگوهای مطلوب به جامعه

رونمایی از سامانه ای برای معرفی الگوهای مطلوب به جامعه

به گزارش لیمو بلاگ با برگزاری یک رویداد مسئله محوری از سامانه ای در زمینه معرفی الگوهای مطلوب به جامعه رونمایی گردید.


به گزارش ایسنا، سامانه قهرمان من امروز با مشارکت تعدادی از نخبگان رونمایی گردید که محصول نهایی آن در قالب یک وب سایت خدمات خودرا ارائه می دهد و با توسعه آن خدمات این وب سایت بصورت اپلیکیشن اندرویدی ارائه می شود.
محمدحسین سجادی نیری، مدیر محتوای رویداد قهرمان من در حاشیه این رویداد با اعلان اینکه در این رویداد مقرر است سامانه "قهرمان من" با مشارکت بیش از ۲۵۰ نخبه و در یک روز پیاده سازی شود، افزود: در رویدادهایی که تا حالا برگزار شده است، تلاش می شده که محصولات قابل عرضه، ارائه شود؛ ولی در این رویداد ۲۵۰ نفر از افرادی که در عرصه تولید محتوا و محصول فعال می باشند، گرد هم آمده اند تا به یک محصول برسند. این رویه نوآورانه، می تواند شکل تازه ای از رویدادهای مساله محور در زمینه اجتماعی باشد.
وی با اعلان اینکه در این رویداد، تیم های حاضر پروسه نیمه برنامه ریزی شده و مبتنی بر اتفاقات پیش بینی نشده را تجربه می کنند، اضافه کرد: بحث تولید محتوای عمومی مبتنی بر رفع یک مشکل اجتماعی، یک دغدغه بسیار مهم و لازم است و در این رویداد تلاش می نماییم در یک رویداد نیمه برنامه ریزی شده تولید محتوا را برای افراد با گروههای سنی مختلف داشته باشیم.
سجادی با اشاره به استقبال نخبگان از این رویداد اظهار داشت: این رویداد برای فعالان این حوزه می تواند به یک تجربه تازه و نوآورانه برای فعالانی که در زمینه مسائل اجتماعی دغدغه دارند، باشد. خوشبختانه طیف قابل توجهی از نخبگان و فعالانی که در پلت فرم های محتوایی قوی کشور نقش آفرینی می کنند، از این رویداد استقبال کردند.
امیر شکوهی نیا، دبیر پویش قهرمان من نیز در این رویداد با اعلان اینکه این رویداد توسط تعدادی از افراد دغدغه مند در زمینه الگوسازی شکل گرفته است، افزود: در ایام نخست، این دغدغه مطرح بود که الگوها از خاصیت های لازم برخوردار نیستند و الگوی مطلوبی در ذهن نوجوان شکل نمی گیرد تا با تکیه به خاصیت های آن، مسیر زندگی خودرا شکل دهند. به همین دلیل ایده سامانه ای که برمبنای آن افراد بتوانند الگوی مطلوب خودرا انتخاب و مسیر زندگی خودرا برمبنای یک روند ایده آل مشخص کنند، عنوان شد.
شکوهی نیا با اعلان اینکه این گام اگر به خروجی خوبی برسد می تواند در زمینه سرمایه اجتماعی، مقدمه ای برای ظهور ایده های نوآورانه باشد، افزود: باتوجه به ابعاد کار، مولفه های اصلی یعنی محتوایی فنی گرافیکی، کسب و کاری و دپارتمانی ویژه برای اینکه ذائقه مخاطب را پوشش دهد در عرصه تولید محتوا شکل گرفت. از شروع این رویداد، بصورت منظم وضعیت هر دپارتمان رصد می شود و در صورت عقب بودن از برنامه، مشاوره های لازم ارائه می شود.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت myhe.ro از امکانات آن استفاده کنند و مسیر قهرمان شدن خودرا بیابند.




منبع:

1400/07/30
23:42:40
5.0 / 5
1048
تگهای خبر: تولید , خدمات , سایت , محصولات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴