برگزیدگان ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا مشخص شدند

برگزیدگان ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا مشخص شدند

دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا اظهار داشت: برگزیدگان ششمین جشنواره از میان 3600 دانش آموز ایرانی و 16 تیم خارجی مشخص شدند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، مهندس مهدی رشیدی جهان، دبیر جشنواره در آیین معرفی برگزیدگان این دوره جشنواره که برای نخستین بار بصورت بین المللی برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره بین المللی دانش آموزی ابن سینا با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان در حوزه های مختلف علمی بعنوان سرمایه های باارزش ایران عزیز در شهریور و مهر ماه ۱۴۰۰ بصورت برخط انجام شد.
وی افزود: این دوره از جشنواره بصورت بین المللی و با حمایت فدراسیون جهانی مخترعین IFIA و MILSET برخوردار بود که ۸۵۰ تیم شرکت کننده داخلی و ۱۲۰ تیم بین المللی از ۱۶ کشور خارجی در محورهای مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند.
رشیدی جهان اضافه کرد: جشنواره امسال نیز با حضور بیش از ۳۶۰۰ دانش آموز ایرانی از مدارس و پژوهشسراها از نقاط مختلف کشور همچون دوره های گذشته همراه بود که در پنج محور دستاوردها، سازه ها و اختراعات، سمینارهای علمی، برنامه نویسی، ایده پردازی، ماراتون کسب وکار و TED TALK بصورت آنلاین به داورها ارائه شد و بعد از مراحل مختلف داوری، برگزیدگان جشنواره تعیین شدند.
دبیر جشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به موفقیت های سالهای اخیر برگزیدگان جشنواره ابن سینا در مسابقات جهانی و بین المللی، اظهار داشت: برگزیدگان ایرانی این دوره از جشنواره دانش آموزی ابن سینا نیز همچون سالهای قبل به مسابقات جهانی و بین المللی معتبر اعزام خواهند شد.
به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا، وی با اشاره به تجربه موفق در برگزاری جشنواره بصورت بین المللی، اضافه کرد: در مراسمی بمنظور معرفی و تقدیر از برگزیدگان رویداد که با حضور نمایندگانی از ۱۶ کشور جهان برگزار می شود، به منتخبین مدال های طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار اهدا خواهد شد و اسامی برندگان در وب سایت جشنواره متعاقبا قابل مشاهده خواهد بود.



1400/08/04
22:10:26
5.0 / 5
1018
تگهای خبر: آنلاین , بین المللی , پژوهش , سایت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲