یك مسئول مطرح كرد

هم سرمایه گذاری ۸۵۱ میلیاردی صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور

هم سرمایه گذاری ۸۵۱ میلیاردی صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور

قزوین معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام نمود: با 47 صندوق پژوهش و فناوری 851 میلیارد تومان برنامه هم سرمایه گذاری داریم که امیدواریم بطور کامل محقق شود.


سیاوش ملکی فر در افتتاحیه رویداد «استان آپ» که امروز چهارشنبه ۱۲ آبان در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد، اظهار نمود: در صندوق نوآوری و شکوفایی سعی کردیم بوسیله هم سرمایه گذاری با صندوق پژوهش و فناوری و صندوق های دارای تجربه دعوت نماییم تا در رویداد «استان آپ» شرکت و سرمایه گذای کنند. با ۴۷ صندوق پژوهش و فناوری ۸۵۱ میلیارد تومان برنامه هم سرمایه گذاری داریم که امیدواریم بطور کامل محقق شود.
وی افزود: یکی از برنامه ها این است اعضای هیئت علمی، دانشجویان و فارغ التحصیلان را به شتابنده ها نزدیک نماییم و همین طور در تلاش هستیم استارت آپ هایی که از مرحله شتابدهی عبور کردند را به سرمایه گذاران خطرپذیر معرفی نماییم که برای این منظور ۲ رویداد «پیوند» و «دوشنبه های استارت آپی» را برگزار خواهیم کرد.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی اشاره کرد: رویداد «استان آپ» تلفیقی از ۲ رویداد «پیوند» و «دوشنبه های استارت آپی» است که امروز دومین رویداد «استان آپ» در استان قزوین برگزار می گردد و رویداد بعدی نیز در استان سمنان برگزار می شود.
وی اشاره کرد: امروز شتابنده ها و صندوق های پژوهش و فناوری در استارت آپ هایی که ارائه خواهند داشت سرمایه گذاری خواهند کرد و صندوق نوآوری و شکوفایی نیز بعنوان ضلع سوم به آنان کمک خواهدنمود.
ملکی فر تشریح کرد: فراخوان رویداد «استان آپ» در هفته نخست مهر ۱۴۰۰ منتشر و پس ازآن پنج جلسه با فعالان زیست بوم استان برای معرفی رویداد استان برگزار شد، تعامل با ۳۳۶ کسب وکار نوپا و استارت آپ در سطح استان قزوین، برگزاری سه جلسه آموزشی، مشارکت ۵۵ کسب وکار نوپا از سطح استان، برگزاری ۲۸۸ ساعت مشاوره آنلاین، انتخاب ۲۸ تیم برای منتورینگ حضوری و مشاوره، برگزاری ۱۰۸۹ ساعت منتورینگ و مشاوره حضوری و انتخاب ۱۸۵ استارت آپ برای ارائه نهایی برای سرمایه گذاران و شتابنده ها ازجمله اقداماتی است که تا به امروز در قالب «استان آپ» قزوین برگزار شده است.



1400/08/13
12:18:12
5.0 / 5
576
تگهای خبر: آنلاین , پژوهش , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲