برگزیدگان سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال مرکزی عرضه شدند

برگزیدگان سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال مرکزی عرضه شدند

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی با معرفی تیم خنداب و محلات بعنوان برگزیدگان بخش بازی و پویانمایی به پایان رسید.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله، سرهنگ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در آئین اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: خوشبختانه به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور ما، در زمینه محتوا بسیار غنی هستیم چونکه قرآن کریم، مکتب دوده (ع) و مکتب امام خمینی (ره) که برگرفته از این دو است باعث شده دست ما در زمینه محتوا بسیار پر باشد.
وی افزود: آن چیزی که امروز مهمست بهره برداری از محتوای غنی دینی و انقلابی برای نسل جدید است که باید با زبان و ادبیات مناسب و همراه با ابتکار و خلاقیت به مخاطب جوان و نوجوان برسانیم و پس هنر بهترین و مؤثرترین روش برای این مسئله است. انقلاب اسلامی به جهت داشتن محتوای غنی از سالهای قبل همیشه مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته و دشمنان به دنبال این هستند ارزش های اسلامی و انقلابی را تحت عملیاتی سازمان یافته مورد هجمه قرار دهند.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله بیان کرد: یکی از روش های مهم صیانت از فرهنگ دینی و انقلابی تبیین گفتمان قرآنی و دینی انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری تحت عنوان جهاد تبیین این مسئله را یادآور شدند و فضای مجازی یک فرصت و ظرفیت مناسب برای تحقق جهاد تبیین است که باید مورد توجه قرار گیرد. امروز یکی از عرصه های جهاد جوانان و نوجوانان جهاد تبیین است که جوانان و نوجوانان در گام دوم انقلاب علاوه بر نقش آفرینی در جهاد علمی و جهاد خدمت رسانی باید در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند و قله های بلند را فتح کنند.
خوشبختانه سازمان فضای مجازی بسیج از پنج سال قبل کار خودرا به شکل کاملاً حرفه ای در عرصه تولید محتوای دیجیتال آغاز نموده و بصورت تخصصی دراین زمینه پیش رفته که خوشبختانه علاوه بر ایجاد زیرساخت ها اقدامات خوبی در این راستا شکل گرفته است. رویکرد بسیج در فضای مجازی پشتیبانی از توانایی ها و استعدادها و توانمند سازی است و این رویکرد تا حالا دستاوردهای شایان توجهی در عرصه تولید محتوا رقم زده که اینگونه رویدادها توانسته نقش مؤثری در این راستا ایفا کند.
گفتنی است سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی و پشتیبانی از تولیدکنندگان انیمیشن، بازی و نرم افزار در استان مرکزی در قالب ۷ تیم ۳ تا ۵ نفره در استان مرکزی از ۱۲ آبان آغاز شد که امروز اختتامیه آن همزمان با سراسر کشور با معرفی تیم های برتر انجام شد و دو تیم از استان مرکزی به مرحله کشوری نیز راه پیدا کردند. در آخر این رویداد و با نظرات تخصصی هیئت داوران در بخش بازی تیم شهرستان خنداب و در بخش پویانمایی تیم شهرستان محلات بعنوان برگزیده انتخاب شدند و تیم شهرستان فراهان نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

1400/08/15
11:49:18
5.0 / 5
976
تگهای خبر: تولید , سازمان , هنر
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲