براساس حق امتیازهای ثبت شده؛

اپل پهپاد تولید می کند

اپل پهپاد تولید می کند

به گزارش لیمو بلاگ دفتر ثبت اختراعات و علایم تجاری آمریکا دو حق امتیاز اختراع جدید منتشر نموده که توسط اپل ثبت شده اند. این حق امتیازها نشان دهنده توسعه یک پهپاد توسط این شرکت در آینده نزدیک هستند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از گیزموچاینا، اپل علاوه بر ۲ حق امتیاز جدید، قبلاً ۳ حق اختراع دیگر در رابطه با پهپاد ثبت کرده است. برپایه درخواست های جدید اپل هر دو حق امتیاز در ارتباط با پهپاد یا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین هستند. حق امتیاز نخست در ارتباط با کاربرد و شیوه ارتباط میان وسیله نقلیه هوایی بی سرنشین و دستگاه کنترل آن است. به عبارت دیگر این حق امتیاز بخش اتصال و عدم اتصال پهپاد با دستگاه کنترل آنرا در بر می گیرد. دومین حق امتیاز در ارتباط با ردیابی و کنترل وسایل نقلیه هوایی بی سرنشین است. طبق این حق امتیاز شیوه کنترل یا رصد وسیله نقلیه هوایی بی سرشین با استفاده از سیستم شبکه مخابراتی بی سیم است.
بررسی ها نشان داده است اپل همین حق امتیاز ردیابی و کنترل را در سنگاپور هم ثبت کرده است. هنوز معلوم نیست چه تغییراتی در حق امتیاز ثبت شده در سنگاپور و آمریکا وجود دارد. در این میان هیچ نشانه یا خبری درباره سطح توسعه وسیله نقلیه هوایی بی سرنشین در اپل وجود ندارد.


منبع:

1400/08/23
23:05:06
5.0 / 5
992
تگهای خبر: تولید , سیستم , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲